obserwatorduszy Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Dobry wieczór wszystkim! Po zakończonej pracy postanowiłem się przedstawić jako nowy na forum. Od kilku lat zbieram pióra i to nimi głównie prowadzę notatki z sesji z pacjentami. ps. pracuję jako psychoterapeuta psychoanalityczny na ulicy Wiejskiej sic! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinhao Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Witaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann_gd Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 dołączyłeś do grona maniaków, witaj po pierzastej stronie mocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alveryn Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 DZIEŃ DOBRY. Jeśli na "tej" Wiejskiej, to na Chmielną o rzut beretem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
obserwatorduszy Posted July 4, 2013 Author Report Share Posted July 4, 2013 O tak na Chmielną to nawet jeszcze bliżej niż beretem, bo to od Pana Macieja dostałem namiar na to forum. Dzięki za przywitanie. pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marwis Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 (edited) Psychoterapeuta! Tutaj! Nie wiem jak inni, ale ja nie potrzebuję pomocy. 6 piór zalanych atramentem na biurku i dochodzę do wniosku, że nie mam czym pisać. Na całe szczęście jedno piórko leci z kraju Kwitnącej Wiśni a drugiego nie pozwolę nikomu innemu kupić! Witam! Edited July 4, 2013 by marwis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxi75 Posted July 5, 2013 Report Share Posted July 5, 2013 Allo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
8868 Posted July 5, 2013 Report Share Posted July 5, 2013 Cześć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...