Skocz do zawartości

atrament prawie czarny krwisto-czerwony


Ninek

Polecane posty

Ponieważ w temacie piór/atramentów jestem początkującym użytkownikiem, prosiłbym o radę. 

Wymyśliłem sobie, że chciałbym pióro napełnić atramentem w kolorze krwisto-czerwonym ale bardzo ciemnym - prawie czarnym. Najlepiej jakby był efekt taki, że w pierwszej chwili wydaje się, że to kolor czarny dopiero gdy się trochę uważniej spojrzy - to widać, że to jednak ma odcień czerwieni. Przeglądam sobie informacje w internecie i kolory, których oglądałem raczej są zbyt jasne (oczywiście zdaję sobie sprawę, że kolor na ekranie monitora może odbiegać mocno od oryginału). Pomyślałem więc sobie, że może Wy mi coś podpowiecie. Oczywiście zależy mi na atramencie dostępnym w sprzedaży (a jeszcze jak by były możliwe próbki do kupienia to byłoby super). 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, czy coś takiego znajdziesz.

O ile po zmieszaniu niebieskiego/granatowego z czarnym dostaniesz dość popularny kolor blue-black, o tyle po zmieszaniu czerwonego i czarnego dostaniesz brąz. 

Możesz ewentualnie poszukać w grupie atramentów z połyskiem. Wiem, że np. Diamine Bloody Brexit daje granatowy kolor z czerwonym (miedzianym) połyskiem. Ale podobnego czarnego - nie kojarzę. Może któryś z kolegów się z czymś takim spotkał. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przez krwisto czerwony rozumiesz taki jak krew żylna, czyli bordowy, wiśniowy - a nie czerwony, to trochę tego jest. Noodlersy są dziwne. Bardzo ładny jest KWZ Bordowy, ale też ma swoje przywary. Pokazywałem go niedawno tutaj.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Red Dragon to fajny atrament, ładnie nasycony, ale nie ma szans, żeby zszedł aż do czarnych tonów, słabo cieniuje (jak wszystkie niemal czerwone).