Skocz do zawartości

Eleganckie pióro na studia


katahum

Polecane posty

Jestem studentką, robię sporo notatek (zarówno wzory matematyczne jak i teksty). Potrzebuję wytrzymałego pióra, najlepiej dość cienko piszącego i wygodnego.

 

Do tej pory nie pisałam piórem, ale odkąd zaczęłam uczyć się Copperplate'a (obsadka +stalówka flexsująca) całkowicie zaprzestałam używania długopisu i notuję ołówkiem. Czas więc na pióro z prawdziwego zdarzenia. 

 

Budżet oczywiście ograniczony. Ale chcę się zamknąć w granicach 250zł. W sumie mogę dać nawet 300zł, jeśli pióro mnie powali i zmieni moje życie ;)

 

Bardzo proszę o pomoc, bo przeszukałam już mnóstwo sklepów i nie potrafię się na nic zdecydować.

 

***Ach, jako kobieta stawiam również na elegancki wygląd piórka. Jottery i Vectory mi się nie podobają, raczej nie przełknę też niczego chromowanego (chyba że to znacząco wpływa na wygodę użytkowania lub wytrzymałość).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Jestem studentką, robię sporo notatek (zarówno wzory matematyczne jak i teksty). Potrzebuję wytrzymałego pióra, najlepiej dość cienko piszącego i wygodnego.

 

Do tej pory nie pisałam piórem, ale odkąd zaczęłam uczyć się Copperplate'a (obsadka +stalówka flexsująca) całkowicie zaprzestałam używania długopisu i notuję ołówkiem. Czas więc na pióro z prawdziwego zdarzenia. 

 

Budżet oczywiście ograniczony. Ale chcę się zamknąć w granicach 250zł. W sumie mogę dać nawet 300zł, jeśli pióro mnie powali i zmieni moje życie ;)

 

Bardzo proszę o pomoc, bo przeszukałam już mnóstwo sklepów i nie potrafię się na nic zdecydować.

 

***Ach, jako kobieta stawiam również na elegancki wygląd piórka. Jottery i Vectory mi się nie podobają, raczej nie przełknę też niczego chromowanego (chyba że to znacząco wpływa na wygodę użytkowania lub wytrzymałość).