INAHON Sp. z o.o. Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blant Monc Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Takie serio pytanie: czy UE dopuszcza na cokolwiek gwarancję dożywotnią? Bo słyszałem, że są z tym problemy i dlatego wiele brandów z tego zrezygnowało. Czy to ploty, może ktoś wie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter22 Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 A co tu Unia ma do rzeczy? Nie rozumiem trochę... Nawet w to na ile czasu firma udziela gwarancji chcą się mieszać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INAHON Sp. z o.o. Posted October 1, 2013 Author Report Share Posted October 1, 2013 Myślę, że nie ma z tym problemu. Gwarancja "lifetime" dotyczy oczywiście pierwszego właściciela pióra i wady produkcyjnej. Jeśli ktoś wygnie wzrokiem stalówkę, jak to robi często Alveryn - "lifetime" nie ma tu już zastosowania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rittel Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Z tego wynika że tylko Legacy Heritage i Prelude powinny mieć białą kropkę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blant Monc Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Alveryn trochę przegiął... Czyly jednakowoż marki MB, Waterman i takie tam zrezygnowały z gwarancji lifetime z powodu... jakości? Nie może być! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INAHON Sp. z o.o. Posted October 1, 2013 Author Report Share Posted October 1, 2013 Z tego wynika że tylko Legacy Heritage i Prelude powinny mieć białą kropkę Biała kropka nie oznacza wieczystej gwarancji, jedynie doskonałą jakość piór marki Sheaffer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blant Monc Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Biała kropka Ej, już ustaliliśmy - Pan Kropka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INAHON Sp. z o.o. Posted October 1, 2013 Author Report Share Posted October 1, 2013 Przepraszam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebabożerca Posted October 2, 2013 Report Share Posted October 2, 2013 Hmmm. Kupiłem Prelude 340 czyli to chyba jeszcze nie jest Signature, a sprzedawca powiedział że gwarancja na moje pióro obowiązuje 3 lata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbit9n Posted October 2, 2013 Report Share Posted October 2, 2013 przygarnij Kropka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrSteelNib Posted October 2, 2013 Report Share Posted October 2, 2013 To jakiś ponury żart. Pióro nie bez powodu nazywa się "wieczne" w języku polskim. W Polsce ma być gwarancja dożywotnia i już! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INAHON Sp. z o.o. Posted October 3, 2013 Author Report Share Posted October 3, 2013 To jakiś ponury żart. Pióro nie bez powodu nazywa się "wieczne" w języku polskim. W Polsce ma być gwarancja dożywotnia i już! Tak jest! Od razu rozpędem przedłużmy ją też na samochody i sprzęt AGD/RTV! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blant Monc Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Pióro wieczyste, tak! Ale co na to ekolodzy? Przecież wszystko musi być biodegradowalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thay Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 @INAHON, nie masz takich zestawień innych producentów? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INAHON Sp. z o.o. Posted October 3, 2013 Author Report Share Posted October 3, 2013 Niestety Tylko moja stania: Cross/Sheaffer/Aurora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thay Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 Stajnia niczego sobie! To może jeszcze Cross i Aurora? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
endoor Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 To może łyżeczka (malutka taka od herbaty) dziegciu do tej beczki gwarancyjnego miodu. Co się stanie gdy np. pęknie mi stalówka i to nie wskutek rzucania piórem do tarczy, ale podczas normalnego pisania wskutek wady materiału? Co się stanie gdy pęknie mi korpus albo skuwka i to nie wskutek ściskania pióra niczym Herkules węże w kołysce, ale właśnie wskutek wady materiału podczas normalnego użytkowania? Otóż obawiam się, że będę bez szans przed serwisem, bo jak mam udowodnić „wadę produkcyjną”? Kiedy mojej córce pękł pedał w rowerze podczas normalnej jazdy serwis powiedział mi, że to jest tzw. „wada dynamiczna” i gwarancji niet. Przez analogię, żeby mi serwis nie powiedział, że wada w piórze powstała bo je niewłaściwie użytkowałem, co oczywiście też może mieć miejsce, a czuję przez skórę, że większość serwisów tak zareaguje. Tylko w ogóle jak miałaby się ujawnić jakakolwiek wada gdyby pióro nigdy nie było użytkowane (?) hahaha. Krzysiek może byś wykrzesał jakąś informację z Twojego doświadczenia, co się wtedy stanie i jak firma INAHON traktuje takie przypadki? (Co za wredne pytania zadaje ten endoor.) Właściwie to spodziewam się odpowiedzi w stylu: „No wiesz takie przypadki traktujemy indywidualnie”. Kurcze coś niedobrze ze mną bo sam sobie odpowiadam na swoje pytania hahaha. Tak już bardziej na poważnie, to czy mógłbyś coś napisać więcej w tym drażliwym gwarancyjnym temacie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INAHON Sp. z o.o. Posted October 4, 2013 Author Report Share Posted October 4, 2013 Powiem tak: jeszcze się chyba nie zdarzyło, aby jakikolwiek nasz klient odszedł z kwitkiem Przeważnie wymieniamy uszkodzoną część na nową lub dajemy całkiem nowy produkt. Oczywiście musi to być produkt z bieżącej produkcji. Jeśli ktoś przyniesie do nas pękniętą skuwkę od Balance'a, pomóc raczej już nie zdołamy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blant Monc Posted October 5, 2013 Report Share Posted October 5, 2013 hej, ja na co dzień serwisuję zegarki i mam wielorakie problemy z rozpatrywaniem gwarancji. Pękanie materiałów samo z siebie jest rzadkie i w zasadzie od razu widać, że coś było niedorobione. Pęknięcie stalówki czy korpusu samo z siebie trudno mi sobie wyobrazić, bo jakie naprężenia tam działają? Źle odlany plastik, laka, złoto czy inny metal? Ktoś musiałby spieprzyć coś na maksa. Jak coś się rozklei, wypadnie, niedokręca - to sprawa jasna. Ale jak ktoś przyjdzie do serwisu z połamaną skuwką to chyba żaden serwis tego nie uzna? No bo na jakiej podstawie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.