Skocz do zawartości

Jakie polecacie must have z piór Chińskich


Polecane posty

Cześć, przyszło do mnie właśnie Jinhao 100 centennial i tak jak sie spodziewałem jest sztos dla mnie, nigdy nie posiadałem drogich piór tzn powyżej 100zł :) i nie zamierzam natomiast zamierzam kupic trochę taniej świetnej chińszczyzny sprzedałem na szczęście Pelikann Jazz i Waterman Allure i teraz mam:

Jinhao 100

Jinhao 85 

Hero 616S (kupiłem z sentymentu do podstawówki w PRL bo ta złota strzałka na czubku przypomina mi szkolne lata)

dziś zamówiłem Jinhao x450 

 

i teraz mam pytanie bo wiem że są tu znawcy jakie jeszcze Chińskie perełki są warte uwagi nie chcę kupować na ślepo a nie znam się, natomiast wiem że są tu prawdziwi znawcy.

Zdaję sobie sprawę że zawsze można miec pecha i trafić słaby egzemplarz ale są pewnie modele które są lepsze i statystycznie  większa szansa na zadowolenie.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, tmajcher napisał:

Cześć, przyszło do mnie właśnie Jinhao 100 centennial i tak jak sie spodziewałem jest sztos dla mnie

Cool 🤘
Jinhao X159 jest fajne. Ze 2 mm dłuższe od J 100, za to sporo grubsze. Jak ktoś lubi pisać serdelkiem, to must have :) 
Ogólnie to J 100 jest najlepiej dopracowane z tych, co testowałem. 
Ale bez obaw, J X159 robi robotę aż miło. 
Tylko zastanów się dwa razy, czy chcesz czarne w srebrnym wykończeniu, bo jest nudne jak flaki z olejem.
Wiem, bo mam takie dwa :) 
A mogłem wziąć granatowe i bordowe w GT...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, zmija napisał:

Cool 🤘
Jinhao X159 jest fajne. Ze 2 mm dłuższe od J 100, za to sporo grubsze. Jak ktoś lubi pisać serdelkiem, to must have :) 
Ogólnie to J 100 jest najlepiej dopracowane z tych, co testowałem. 
Ale bez obaw, J X159 robi robotę aż miło. 
Tylko zastanów się dwa razy, czy chcesz czarne w srebrnym wykończeniu, bo jest nudne jak flaki z olejem.
Wiem, bo mam takie dwa :)