BeruPanda Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Dobry wieczór, Już od jakiegoś czasu przeglądam to forum, więc wypada się zarejestrować, przywitać i powiedzieć coś o sobie. W moim życiu od zawsze gdzieś miałam schowane wieczne pióro. W podstawówce na klasową wigilię dostałam Watermana w kolorze wściekłego, neonowego, różu. Niestety nie pamiętam jaki to był model W gimnazjum wróciłam do piór za sprawą Parkera Vectora na naboje, który towarzyszył mi aż do liceum. Liceum? No własnie.... Klasa humanistyczna, także dużo pisania było, a prace pisane piórem zawsze reprezentowały się bardziej elegancko. I pismo jakby bardziej estetyczne.... Niestety przy wielkiej ilości prac naboje rujnowały moją kieszeń. W ciągu jednego dnia przeszłam całe centrum mojego miasta i wypatrzyłam różowe, metalowe pióro "no name", na atrament. Zakupiłam hero, bo tani i czarny - gdzie tu logika? Nie wiem, nie znam się, jestem kobietą A teraz na studiach wracam do piór wiecznych. Złożone zamówienia w pewnym sklepie i czekamy! Ależ ja jestem niecierpliwa.... Mam w planach naukę ładniejszego pisania, bo czasami przeczytać te moje gryzmoły to nie lada wyczyn No nic, mam nadzieję, że przybliżyłam Wam moją "piórkową" historię. Będę śledzić forum na pewno, a więc do napisania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karwak Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Cześć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VojtasK Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Hej! Ho! ? Witaj! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariux Posted May 31, 2017 Report Share Posted May 31, 2017 Witam Panią na forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...