mateuszf Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 (edited) Witam wszystkich ! Jest to mój pierwszy post. Jestem amatorem jeśli chodzi o pióra wieczne. Piszę piórami wiecznymi, aczkolwiek miewam przerwy od ich użytkowania. Lubię też pióra kulkowe (Parker Vector Standard Black i Schneider One Hybrid C). Jeśli chodzi o pióra wieczne, używam Parker IM Gun Metal CT (z zakupionym tłoczkiem do atramentu) i Pelikana. W tym momencie pojawia się mój problem. Dostałem tego Pelikana od mojego taty jakiś czas temu. Przeleżał w szufladzie kilka/kilkanaście lat. To pióro jest cudowne, piszę się nim znakomicie. Chciałbym wiedzieć co to za model. Szukałem trochę, ale jest z tego co widziałem kilka zbliżonych modeli. Bardzo proszę o pomoc w rozpoznaniu. Załączam zdjęcia. Z góry dziękuję i wszystkiego dobrego dla wszystkich użytkowników. P.S. Świetne hobby, styl życia, stan umysłu - nie wiem jak to nazwać, związany z piórami wiecznymi. Brawa dla Was ! Edited February 25, 2017 by mateuszf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArielN Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 Hej Mateusz! Fajnie, że dołączyłeś do forum :). Teraz musisz się mocno trzymać, bo można wpaść w prawdziwe szaleństwo! Pelikan, którego dostałeś od taty, to model M200. Tutaj znajdziesz kilka podstawowych informacji jakie są jego znaki charakterystyczne: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateuszf Posted February 25, 2017 Author Report Share Posted February 25, 2017 Bardzo dziękuję za pomoc! Pióromaniakiem raczej nie zostanę, ale tak jak napisałem, lubię pióra Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...