Skocz do zawartości

Pióro dla totalnego amatora :)


Polecane posty

Hej :D

Dzisiaj kupiłem Pilota Plumixa ze stalką F oczywiście japońskie F czyli europejskie EF ;) pisze cieniutko. Jeśli nie odstrasza Cię jego kształt (iście japoński bo wygląda trochę jak kałamarnica :P)To gorąco polecam. dałem 25.60zł

 

Herb 330 piszą cienko ale skrobią jak głupie. Też dzisiaj kupiony jeden egzemplarz w cenie 2.70zl

.

Żeby nie było, że nowy i nie ma porównania mam jeszcze Parkera Vectora stalka F pisze jak M-ka. Takie uroki Parkera...

Na święta idzie jeszcze muji MoMA też z Japonii :D 

Jeśli kałamarniczka Ci się nie spodoba to może być jeszcze Pilot 78g stalka F. 
Osobiście nie mam doświadczenia z drogimi piórami ale tym co mam pisze się przyzwoicie :) kałamarniczka jest świetna!

Pozdrawiam rzuf

Edytowano przez rzuf
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam też poczytać na forum w innych tematach ;) 

A plumix podobno do kaligrafii, a normalnie na naboje/ konwereter europejskie. Stalka nie flexuje ani nie jest ścieta pisze się jak vectorem tylko tak jakby cieńszą kreską... i szybko atrament wysycha (mam jakiś noname nabój teraz) jak jesteś leworeczy albo poprawiasz nad czasem to fajna opcja 

Edytowano przez rzuf
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, niedawno też szukałam czegoś nowego, ciekawego, piszącego cienko i szukam w sumie nadal więc chętnie poobserwuję temat ;)  mam kilka modeli które są godne polecenia:

-niezawodny jest ArtPen ze stalówką EF pisze idealnie i zawsze do niego wracam,

-godny polecenia jest też Pilot 78G stalówka F-kreska wychodzi cieńsza niż ze wszystkich europejskich EF które znam

-polecam też Lamy Safari ze stalówką EF ale musisz najpierw sprawdzić czy odpowiada Ci jego kształt, mnie nieco zniechęcił

Strzeż się Parkerów, miłośnik cienkiej kreski znienawidzi pióra po takim doświadczeniu ;)