Skocz do zawartości

Montblanc M - krzyżówka Lamy Safari i Starwalkera


visvamitra

Czy podoba ci się ten design?  

28 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy podoba ci się ten design?



Polecane posty

Nieporozumieniem jest windowanie ceny tego mutanta na taki poziom.

 

Nazwisko znanego projektanta i ptasia kupa na obudowie robią swoje ;) Marka, jeśli chce być uznawana za prestiżową, musi dbać o odpowiednie cenowe targetowanie produktu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy kto patrzy - dla nich jest odpowiednie, a klient też się znajdzie, dla którego cena nie będzie wygórowana ;)

 

Na szczęście kupowanie tego czegoś nie jest obowiązkowe (przynajmniej na razie)  ;) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamknięte pióro wygląda OK,

Stalówka i sekcja już niekoniecznie.

Hm, wg mnie stalówka powinna być prosta w formie, żeby projekt był spójny stylistycznie. Czy jest piękna sama w sobie? Nie. Ale jako część składowa wymyślonej koncepcji sprawia, że pióro, jako całość, może się podobać. Z sekcją jest podobnie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę tak, miałem w rękach na spotkaniu MB w Warszawie,...

 

pierwsza myśl WTF!...

 

ale...

 

zawsze jest jakieś ale,...

 

po chwiluni doszedłem do wniosku, że coś w nim jest...

 

intrygujacego...

 

i nie mam na myśli ceny,

 

nie wiem teraz czy je nabędę, czy nie,...

 

ale nie zarzekam się błota... (a gusta pomijam, przecież każdy go ma...)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

A mi się ten Mąbel podoba. W całym swoim zbiorze nie mam ani jednego Mąbla. Klasyczne są klasyczne do bólu... Za to ten jest inny. Jak to Ender napisał - intrygujący. Nawet stalówka mi się podoba, bo powtarza motyw końcówki korpusu. Tyle, że nieco przymaława jakby. Ciekawa sekcja - jakby metalizowana. Interesujące pióro...

No ale cóż, ja już mam taki gust wypaczony.

PS. To chyba jedyny Mąbel, nad którym bym się zastanowił nieco poważniej.

 

(a po chwili zastanowienia może dorzuciłbym Blue Hour w wersji Le Grand)

Edytowano przez adamon
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczesną ptasią kupę luksusu można przyczepić do wszystkiego, a splendor spływa na przedmiot w naturalny, niewymuszony sposób. W razie nowinek wystarczy tylko ciut marketingu. Ale nie można zapominać, że firma Montblanc miała już w swojej historii bardzo odważne kroki. Kiedyś szokowała Carrera, a całkiem niedawno Starwalker. Rewolucja nie ominęła linii Meisterstuck. Niżej model 146 (egzemplarz z okresu 1956-58). Rok później (1959) Meisterstuck przeistoczył się w 74:

 

Montblanc111.jpg

 

Montblanc11.jpg

 

 

Teraz mamy inny rodzaj zaskoczenia - przeskakujemy z drogich piór o klasycznych liniach, na... no właśnie - Montblanc M. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem to fajne pióro. Ciekawy projekt, bardzo fajny patent z domykaniem i obracaniem skuwki (sprawdzałem podczas przedpremierowego pokazu w butiku MB), no i całkiem niezła cena. Zauważcie też, że na rynku pojawyło się Lamy Imporium, które w mojej cenie nie tylko jest ciut mniej urodziwe, ale przedewszystkim znowu nie tak dużo tańsze - ja osobiście nie miałbym dylematu co wybrać ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ja tam się znam. W sklepie bałem się wziąć do ręki, ale następnym razem przełamię się. Dla lekarzy? Pewnie. Niektórzy z nich piszą Lamy, więc coś co wygląda lepiej niż Lamy i nie krzyczy swoją ceną... Taki nienachalny, skromny MB. Dla wtajemniczonych. Sublimacja estetyki i skromności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...