Skocz do zawartości

Witam!


Arek

Polecane posty

Jestem studentem z Wrocławia. Z piórem miałem do czynienia w dzieciństwie, kiedy to stawiałem swoje pierwsze kroki w piśmiennictwie. Po tym okresie przyszedł czas swobody i beztroski, podczas którego - jako dziecko - często gubiłem wszystko co posiadałem bądź też zwyczajnie nie dbałem o przedmioty codziennego użytku, a o przybory piśmiennicze "niedbałem szczególnie". Nie odbywało się to oczywiście bez ostrej reakcji ze strony zniecierpliwionych rodziców, którzy jednak w końcu zaprotestowali i od tamtego czasu zaprzestano kupowania mi piór wiecznych sukcesywnie zastępując je kolejnymi budżetowymi dlugopisami. Potem przyszedł czas liceum, kiedy to nostalgicznie przywoływałem wspomnienia straconych piór, swojego niedbalstwa i charakteru pisma, który w owym czasie przez konieczność szybkiego notowania zaniknął u mnie calkowicie ustępując miejsca bohomazom. W tejże nostalgii dotrwałem do czasu studiów kiedy to dzięki moźliwości zarobkowania mogę sobie pozwolić na powrót do piór wiecznych, do których to zamiłowanie zakorzeniono mi podczas nauki pisania.

W piórach odnalazłem odrobinę piękna dnia codziennego oraz możliwość zatrzymania się, spowolnienia w dzisiejszym "zagonionym" świecie. Jest to też jeden z codziennych rytuałów. Mam tu na myśli podstawowe czynności związane z samym użytkowaniem tego wynalazku, jak np. sprawdzenie i napełnianie konwentera, czyszczenie pióra etc.

W planach mam poprawę swojego charakteru pisma i spróbowanie sił w kaligrafii jednakże z naciskiem na to pierwsze.

Miło mi być członkiem kolejnego już forum hobbystycznego.

Pozdrawiam,

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link