Skocz do zawartości

Witajcie.


elessar

Polecane posty

Witam wszystkich, na imię mam Piotr. Jestem początkującym "kolekcjonerem" piór wiecznych. W cudzysłowiu bo do tej pory uzbierałem 8 piór :] więc rewelacji nie ma.

Obecnie używam tylko dwóch czyli Crocodile 517 A, i Montblanc 22 Vintage ze stalówką F(kocham Montblanc jest boski, stalówka, gładkość cudo) możliwe że pokuszę się o napisanie recenzji ;] Okazjonalnie używam Cerruti 1881 (nie znam modelu, dostałem je od dziadka) ze zmodyfikowaną stalówką na 1.1 italic (z tą stalówką już dostałem). 

 

 

ps. poniżej zdjęcie piórek których obecnie używam :)

post-2780-0-15501000-1391673732_thumb.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooooo polecam gorąco, jest genialne, lekkie, pisze bez skrobania, wolałbym stalówkę OB, ale F też się spisuje. No i jest to pióro z ptasim kleksem na skuwce ;] 

Trzeba trochę polwać na ebay albo allegro i trochę kasy wyłożyć ale warto. Sporo egzemplarzy ma ślady wcześniejszego używania. Mi udało się dostać niemal idealny egzemplarz... chyba zrobię recenzję ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooooo polecam gorąco, jest genialne, lekkie, pisze bez skrobania, wolałbym stalówkę OB, ale F też się spisuje. No i jest to pióro z ptasim kleksem na skuwce ;] 

Trzeba trochę polwać na ebay albo allegro i trochę kasy wyłożyć ale warto. Sporo egzemplarzy ma ślady wcześniejszego używania. Mi udało się dostać niemal idealny egzemplarz... chyba zrobię recenzję ;]

ja to wszystko wiem, naigrawam się jeno.

mam teraz (w sumie od trzydziestu, może czterdziestu lat) koreańskie pióro inspirowane MB22, które pisze wybornie, ale co oryginał, to oryginał.

 

888-P1070025.JPG

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to wszystko wiem, naigrawam się jeno.

mam teraz (w sumie od trzydziestu, może czterdziestu lat) koreańskie pióro inspirowane MB22, które pisze wybornie, ale co oryginał, to oryginał.

 

888-P1070025.JPG