kerad Posted September 7, 2013 Report Share Posted September 7, 2013 (edited) Nie chcieli szkolić Polaków, którzy "'zabiorą im pracę" Francuzi z zakładów Waterman w Nantes odmówili szkolenia Polaków, którzy - według nich - zabierają im pracę. Zmiana stanowiska nastąpiła, gdy dyrekcja firmy "udobruchała" ich premiami w wysokości tysiąca euro. Skandal wybuchł, kiedy na jaw wyszły plany przeniesienia do Polski biura obsługi klientów firmy produkującej drogie pióra i długopisy. - Francuzi mają - zanim zostaną zwolnieni - szkolić Polaków, którzy będą później wykonywać ich pracę dwa razy taniej - grzmią niektóre francuskie media, a metody kierownictwa amerykańskiej firmy nazywają "szokującymi". Jeszcze ostrzejsze słowa padają z ust przedstawicieli związków zawodowych. Ich zdaniem, francuscy pracownicy są "poniżani i torturowani psychicznie". - Tracimy pracę i nie mamy zamiaru szkolić tych, którzy nam ją zabierają - uważa Thierry Cormarais z CFDT, cytowany przez telewizję LCI. Działacz dodaje, że jest zdumiony działaniami dyrekcji i zaznacza, że do Polaków "nic nie ma". Kierownictwo zakładu postanowiło szybko działać i wypłaciło po tysiąc euro każdemu pracownikowi, który wyszkoli Polaka. Dzięki temu strajku udało się uniknąć. http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia/nie-chcieli-szkolic-polakow-ktorzy-zabiora-im-prace/7dnk7 Edited September 7, 2013 by kerad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alveryn Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 Ciekawa wiadomość. Szczególnie ten fragment: "plany przeniesienia do Polski biura obsługi klientów firmy produkującej drogie pióra". Bliżej Rosji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
endoor Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 (edited) Szczerze mówiąc nie dziwię się tym pracownikom. Na podstawie tego artykułu uważam, że to raczej dyrekcja zakładu stworzyła całą tę niezręczną sytuację i postawiła pracowników w bardzo dziwnym, dwuznacznym położeniu. Panowie menedżerowie się nie popisali, taka jest moja opinia . Edited September 8, 2013 by endoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thay Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 No, tym razem to nie wina Polaków, Coś takiego.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konis Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Jedno biuro już było w Warszawie na ulicy Kaczej nr 7. zdrówka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blant Monc Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 Londynek.net to nie jest jakieś bardzo poważne źródło informacji, ale może coś w tym jest. Biuro obsługi klienta - czyli szkolenia Polaków z zakresu co gadać, jak gadać, po co gadać. Do tego aż tak potrzeba szkoleniowców z Francji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsyrawe Posted September 13, 2013 Report Share Posted September 13, 2013 No cóż, dyrekcja zachowuje się rozsądnie. Chce zmaksymalizować zyski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbit9n Posted September 13, 2013 Report Share Posted September 13, 2013 No cóż, dyrekcja zachowuje się rozsądnie. Chce zmaksymalizować zyski. no właśnie, warto sprawdzić jak wygląda socjal (te 1000€ to pikuś) we Francji i dlaczego chcą przenieść zakład do nas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papri Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Ujme to krótko: bez komentarza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.