Skocz do zawartości

Platinum 3776 - Oryginał?


kriis88

Polecane posty

Cześć!

Trafiłen w sieci na podejrzanie taniego Platinum 3776 i zastanawiam się, czy to nie jest jakiś fake? Nie znam się tak bardzo na japońskich piórach wiec nie wiem :D 

to jest faktycznie Platinum 3776 ze złotą stalówka? Kosztuje 49$
 

piszę ze smartfona i nie wiek jak w ten sposób dodać zdjęcia, czy link do oferty będzie ok?

https://www.ebay.pl/itm/142974300572

Edytowano przez kriis88
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba możliwe... Ale tego modelu nie znam, znam tylko Platinum 3776 Century... Te ostatnie modele faktycznie są sporo droższe...

Nigdy też nie słyszałem o podróbkach tej marki... ale to o niczym nie świadczy, w tej części świata istnieją niezwykłe umiejętności w dziedzinie wykonywania imitacji...

Może ktoś z @kolegów będzie mógł coś więcej powiedzieć na temat tego pióra (skądinąd niebrzydkiego, o  ile ktoś lubi taki styl...)...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu u góry Platinum PLT-5000 poniżej  #3776 Century

Platinum-Vicoh-i-3776.jpg

Pióro jest małe, rozmiarami chyba rzeczywiście przypomina Vectora. Cała reszta to Platinum :)

Złota stalówka, mam F, kreska jest prawie tak cieniutka jak w #3776 Century. Chciałem brać EF bo wygląda podobnie do stalowej stalówki w Platinum Balance a tam F jest mokra i gruba jak europejskie Fki.  Dobrze, że nie brałem EF bo w PLT-5000 rozmiar stalówek to japoński standard.

 Pióro jest fajnie, dobrze wygląda i ma złotą stalówkę. Problemem może być rozmiar, jeśli pasują ci pióra podobne do Vectora to bierz. Tylko warto wiedzieć, że przy #3776 Century wygląda biednie :) Na dole jeszcze jedno porównania ale zdjęcia nie oddają tego, że to inna liga.

Platinum-Vicoh-i-3776-2.jpg