Jump to content

Ciekawostki i koszmarki z Penworld


visvamitra

Recommended Posts

Siedzę sobie właśnie z kawą. Pies, kot, luba śpią smacznie a ja surfuję po necie. Wszedłem na stronę magazynu Pen World i w przeglądarce Issue otworzyłem najnowszy numer. Oczywiście do wglądu nie ma ciekawych treści, tylko reklamy. Kilka z nich zwróciło moją uwagę - jedne in plus, drugie in minus :)

 

Popatrzcie na zdjęcia różnych ciekawostek (wszystkie pochodzą z magazynu Pen World):

 

Srebrny Crescent - filler Conklina - nawet, nawet

 

P4FhrJ.jpg

 

Urso - co za koszmar

 

qeUqkg.jpg

 

Graf von Faber - Castell Snakewood. Dla mnie świetny przykład gustownej reklamy:

 

WqFPnu.jpg

 

Laban - nie twierdzę, że się znam na piórach, ale żeby reklamować w Pen World koszmarek będący zmutowaną podróbką Montblanc Starwalkera? Grubo.

 

MkSZMl.jpg

 

Wahl Decoband (ciekawy zamysł graficzny, ale coś ta reklama nie wyszła)

 

GSQa00.jpg

 

Montegrappa - do kogo to jest skierowane? Nastolatki nie mają raczej tysięcy euro na pióra? Może to reklama skierowana do dzieci rosyjskich mafiozów?

 

xygtiO.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mnie jednak odrzuca reklama Wahl Decoband, która z założenia miała być w stylu Art Deco, a wyszedł koszmar, jakby grafik (choć wątpię, że był to grafik), próbował skleić coś na szybko na gotowym szablonie z sieci. Dramat. 

Edited by Andrew
Link to comment
Share on other sites

Montegrappa wymiata :D aż z ciekawości wrzuciłam to to w wyszukiwarkę grafiki i najbardziej rozwalił mnie filmik reklamowy na YT. Po prostu cudo :D :D :D Aż mam ochotę poszperać w necie jaka strategia przyświecała producentom, bo na pewno kryje się za tym jakiś genialny pomysł marketingowy :)

Link to comment
Share on other sites

Wahl Decoband po prostu tragedia!  :gaah:  Co do Montegrappy, nie gustowne, ale na pewno oryginalne i z pewnością trafiające w gust ludzi których właśnie taka stylistyka kręci a na pewno takich osób jest sporo ;) a NEVER AGAIN - dokładnie, mówi samo za siebie, dla mnie nietrafione a wręcz żenujące :)

Link to comment
Share on other sites

Tribute to the Holokaust nawet nie rozpatruję w kategoriach estetycznych, bo to dla mnie kryminał, ewentualnie psychiatryk. Kompletne zaburzenie systemu wartości u autora tego dzieła.

Falcon - koszmarek i owszem, ale jakie bogactwo starożytnej symboliki... ;) widzę to pióro w ręku szalonego egiptologa.

Montegrappa - to numer jeden ! (w kategoriach estetycznych, inaczej).

Link to comment
Share on other sites

Skoro Montblanc (Miracle Pine Tree) mógł robić pióro z dopisaną ideologią jakiegoś drzewa, które przetrwało tsunami (w którym zginęło ponad 20 000 ludzi), to i taka monetyzacja tragedii nie zaskakuje, a co najwyżej wywołuje niesmak. Cóż, produkt jest po to, aby się sprzedawał, a najwięcej zarabia się na tragedii, szokowaniu i gołych tyłkach  :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Montegrappa wymiata :D aż z ciekawości wrzuciłam to to w wyszukiwarkę grafiki i najbardziej rozwalił mnie filmik reklamowy na YT. Po prostu cudo :D :D :D Aż mam ochotę poszperać w necie jaka strategia przyświecała producentom, bo na pewno kryje się za tym jakiś genialny pomysł marketingowy :)

Pamiętam, że na FPN był dłuuuuugi wątek o tym klipie. Gdyby ktoś miał ochotę obejrzeć:

Marketingowcy ewidentnie chcieli wstrzelić się w nurt niezwykle modnych ostatnio ekranizacji komiksów... Dziwny pomysł.

Edited by Jackie_Nookah
Link to comment
Share on other sites

Pamiętam, że na FPN był dłuuuuugi wątek o tym klipie. Gdyby ktoś miał ochotę obejrzeć:

Marketingowcy ewidentnie chcieli wstrzelić się w nurt niezwykle modnych ostatnio ekranizacji komiksów... Dziwny pomysł.

 

Za cenę tego pióra można kupić całkiem sporo dobrych komiksów ;) I to chyba byłoby lepsze rozwiązanie.

Link to comment
Share on other sites

Marketingowcy ewidentnie chcieli wstrzelić się w nurt niezwykle modnych ostatnio ekranizacji komiksów... Dziwny pomysł.

Pomysł jak pomysł... Komiksy przeglądała pewnie większa część ludzkości więc środek wyrazu ogólnie przyswajalny i czytelny. Czy połączenie trafione, cóż, B) myślę że nie przemyślano tego zbyt dokładnie. Ale estetyka tych piór jest również dyskusyjna więc może wszystko jest takie jakie powinno :rolleyes: 

Za to wykonanie, to już jest sprawa cięższego kalibru. :blink: 

Myślę że grafik nie płakał jak robił, grafik był na urlopie. ;)

Link to comment
Share on other sites

przynajmniej na piórze Holocaustu jest poprawna data, to jest 1933, czyli rok założenia KL Dachau.

 

ale to to jeszcze nic. widzieliście taką "reklamę" "wydarzenia"?

 

mocak-doswiadczenie-auschwitz-dzisiaj-wy

 

http://news.o.pl/2015/07/31/mocak-polska-izrael-niemcy-doswiadczenie-auschwitz-dzisiaj-wydawnictwo-mocak/#/

 

o jakim doświadczeniu to mowa, ha?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...