Lordbelial Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 Szukam porady. Zbliża się moja dziesiąta rocznica ślubu, postanowiłem więc sprawić prezent mojej małżonce. Zawsze marzyła o piórze, to marzenie chciałbym spełnić. Niestety, przyznaję nie znam się za bardzo na obecnie dostępnym asortymencie. Mam do wydania maksymalnie 2000 zł. Chciałbym aby pióro miało charakter klasyczny, ulubiony kolor małżonki to czerń, mogą być złote wykończenia. Jaki model doradzilibyście? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
visvamitra Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 Aurora 88 Small Caran d'Ache Leman ST Dupont Liberte Nakaya Aka - Tamenuri Omas 360 Omas Arte Italiana Rose Gold Platinum 3776 Nie mam nic wspólnego ze sklepami, do których linki zamieściłem. W obydwu coś kiedyś kupiłem i jestem więcej niz zadowolony z obsługi. Niemniej jestem przekonany, że na upartego znajdziesz te pióra w Polsce. Jeśli chcesz kupić coś naprawdę wyjątkowego polecam kontakt z Fredem Faggionatto, robi piękne pióra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinEck Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 A może klasycznie - któryś z Pelikanów (modele 400-1000, w zależności od rozmiarów ręki małżonki...) Albo Montblanc 145-6... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasiasemba Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 No właśnie, jeśli klasycznie, to ja też byłabym za MB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rittel Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 Omas 360 Ale plasticzaka z chorą ceną i beznadziejnym stosunkiem cena/jakość może lepiej nie polecać co A najoczywistszą propozycję - czyli Montblanka - przemilczałeś. Ja bym wybrał Aurorę, bardziej pasuje kobiecie niż MB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...