Skocz do zawartości

Pióro do notatek.


qmi

Polecane posty

Witam,

zaraz na poczatku powiem, że jestem amatorem pisania piórem. W podstawówce lat pisania, trochę w gimnazjum i długo długo nic (5 lat) aż do niedawna.

przyszedłem tutaj do Was abyście mi polecili pióro którym będzie się dobrze pisać. Nie chce wydawać +200zł na pióro bo nie widzę w tym sensu. Chce pióro które będę mógł sam napełnić mając atrament i zmieścić się w 50-70zł, razem z przesyłką bo pewnie z allegro bym zamawiał.

Czy mając takie pióro mogę je napełniać dowolnym atramentem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie chyba tylko Pilot 78g, dostajesz go od razu wyposażonego w konwerter i możesz wlać co ci się spodoba. Zwróć tylko uwagę na to, że stalówka f w tym piórze jest naprawdę bardzo cienka - możesz chcieć wziąć M, której bliżej do europejskiego F. Natomiast B jest płasko ścięta, więc do szybkich notatek może nie być najlepszym wyborem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu kupować dwa pióra. Powiedziałbym lepiej mieć jedno i porządne, ale nie wiem czy za tą kwotę takie kupię.

Zapomniałęm dopisać, że to pióro raczej na pewno będzie domowym piórem do domowych, dokładnych, ładnych notatek. Głównie jest to przepisywanie brudnopisu na ładną kartkę A4.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo widzę sens zabawy w przepisywanie notatek jeszcze raz. A sens kupowania kilku piór oczywiście jest, ja sobie swoich notatek nie wyobrażam bez przynajmniej dwóch - jedno z niebieskim a drugie z zielonym atramentem. Do tego turkusowe obramowania trzecim :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot 78 jak najbardziej, mam F i sobie chwalę, a jeszcze zerknij na Plumixa, F czy M również powinny być przyjemne (mam BB, to się nie wypowiem dokładnie) i jest na standardowe naboje. tańsze Parkery zostaw może w spokoju, trzeba je naprawdę lubić i wiele wybaczać ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach