Skocz do zawartości

Witajcie!


NocWalpurgii

Polecane posty

Wreszcie! 

 

Przełamałam się do przyłączenia do Was:) Jestem laikiem ale i miłośniczką. Gdy jakieś pióro mnie zainteresuje, dowiaduję się o nim "wszystkiego", ale moja wiedza jest wybiórcza. Moja "kolekcja" pozostaje na stałym poziomie, bo nie znoszę przechowywać piór, którymi nie piszę. Tropię i kupuję w przypływach, po czym pozbywam się tych, z którymi nie udało mi się zaprzyjaźnić. (No dobrze, przy kryzysach finansowych też...)

Na co dzień użytkowniczka pospolitego Watermana Hemisphere, od święta sięgająca po ukochany flexowy Waterman Bamboo. 

Wiecznie tropię i poszukuję idealnego egzemplarza z półelastyczną stalówką Aikin Lambert. Kiedyś miałam, używałam codziennie - i zgubiłam, o zgrozo! Pytałam, chodziłam, wyznaczyłam nagrodę - na nic to. Odtąd kupiłam i sprzedałam już pięć kolejnych - nie dorównały. Nie tracę nadziei. 

Mam nadzieję, że podzielicie się ze mną swoją wiedzą, bo mam pytania "identyfikacyjne". Będę wdzięczna, jeśli podpowiecie mi, w jakiej sekcji można je zamieszczać. 

 

Miło do Was dołączyć! Raz jeszcze witajcie. 

NW

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Zachęcona przez jednego z doświadczonych i pomocnych użytkowników dorzucam pytanie - wiem, że ktoś stał się bardzo niedawno posiadaczem poszukiwanego przeze mnie Aikina. (Model Lady Dainty, Educator też wchodzi w grę). Droga osobo, jeśli to czytasz i takowego masz, zachęcam do kontaktu ze mną! 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Pytania odnośnie identyfikacji chyba najlepiej zamieszczać w 'Pióra wieczne i akcesoria' lub 'Historia piór wiecznych', w zależności od kontekstu.

Mógłbym podpisać się pod większością tego, co napisałaś o sobie. Miło

Tak też zrobiłam, dziękuję za radę :) Wybaczcie drodzy, powoli się rozkręcam i wyrabiam sobie nawyk zaglądania regularnie i odnajdywania postów, dziękuję wszystkim za miłe powitanie! 

Link do komentarza