Skocz do zawartości

Wybór pióra wiecznego dla totalnego laika ~450zł +/- 50 zł


AvantTV

Polecane posty

Witam jestem jak widzicie w tej dziedzinie totalnym laikiem. Ostatnio zauważyłem,że istnieje coś takiego jak pióro wieczne :o Dlatego od wakacji kupiłem swoje pierwsze pióro za ok 15 zł. Oczywiście po jakiś tygodniu męczenia się z nim kupiłem pióro parkera (200zł) które było dużo lepsze od jego poprzednika jednak wiedziałem, że jest beznadziejne. Pisząc piórem moje pismo stało się dużo bardziej czytelne i ładniejsze. Dzięki nim mam ochotę do pisania. Nie mniej jednak chciałbym teraz kupić coś porządnego jednak nie potrafię wybrać, gdyż jest za dużo modeli. 

Potrzebuję pióra które:

- nadaje się do codziennego pisania na uczelni

- jest w miarę lekkie aby ręka się nie męczyła zbyt szybko

- myślę nad stalówką F

- chciałbym aby miało napełnianie za pomocą tłoczka lub konwertera

- wygląd mnie nie obchodzi tylko jakoś pisania

- nie znam się ale widziałem że przy niektórych piórach można zmieniać grubość za pomocą mocniejszego nacisku więc fajnie by było :D

 

Myslałem nad piórem Pelikan M200, Parker Sonnet, Waterman Expert proszę o poradę 

 

Ps widziałem pióro Parker Sonnet czarne GT + atranment + tłoczek + grawerunek + pudełko prezentowe za 410 zł na groupon'ie 

 

Z góry dziękuję.

Edytowano przez AvantTV
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Chcesz kupić pióro na naboje, a myślałeś nad tłokowym pelikanem m200 :D? Parker Sonnet na pewno nie jest wart 400zł (ze stalową stalówką) i żadne pudełko nie podniesie jego wartości dwukrotnie. Spójrz w stronę piór japońskich (platinum,pilot,sailor). Na forum jest sporo recenzji- użyj wyszukiwarki. 

w zasadzie o to chodzi że chciałbym na tłoczek lub na konwerter. Jestem otwarty na propozycje, nie potrafię szukać bo nie wiem po czym oceniać dlatego się pytam. Ten pelikan czy parker to tylko przykłady. Nie znam się w ogóle a chciałbym zamówić pióro aby doszło już w ten piątek.

 

 

PS.