Skocz do zawartości

Cześć wszystkim


Szymon Dzwończyk

Polecane posty

Chciałbym serdecznie powitać wszystkich miłośników!

Przedstawię się: mam 22 lata, jestem studentem mechaniki i budowy maszyn na Politechnice Wrocławskiej, pracuję jako konstruktor mechanik w dużej firmie produkcyjnej z branży motoryzacji.

Prywatnie zajmuję się stolarką i tutaj zaczyna się moja przygoda z piśmiennictwem.

Miłośnikiem tematu jestem z trochę innej strony niż większość, mianowicie w wolnym czasie zajmuję się nie kreśleniem a rękodziełem.

 

Od blisko już dwóch lat prowadzę ręczną produkcję drewnianych długopisów marki BUKKEY.

Uznałem, że idealnie będzie obserwować środowisko i uczyć się od Was, aby wiedzieć czego oczekują także wybredni koneserzy tematu.

Nie chcę się tutaj reklamować, bo nikt nie lubi natarczywości, ale chciałbym "wykorzystać" Was do ciągłego polepszania jakości wyrobów, także po to żeby kiedyś móc zacząć produkcję piór.

 

Pozdrawiam,

Szymon

 

post-4075-0-80443700-1448674484_thumb.jpg

post-4075-0-81080900-1448674485_thumb.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gdzieś mi umknął ten wpis...

 

Witaj Szymonie na forum !

 

Fajne masz hobby. Super, że mamy też swoich producentów takich fajnych artykułów piśmienniczych.  :)

 

Życzę powodzenia i... będę się przyglądał Twoim wpisom. Publikuj foto swoich dzieł, tak często jak tylko będzie to możliwe...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor