Skocz do zawartości

Wybór pióra z nieco wyższej półki


palkia

  

8 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Które pióro w twojej opinii jest lepsze?

    • 1
      7
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      1


Polecane posty

Witam,

Zastanawiam się nad zakupem jednego z niżej wymienionych piór:

 

1.Cross 23kt Townsend Brushed Fine Nib Fountain Pen - Gold

2.VISCONTI Pininfarina Limited Edition Retractable Fountain Pen

3.Caran d'Ache Varius Gold Plated Medium Fountain Pen - China Ivory

4.Caran d'Ache Varius Gold Plated Medium Fountain Pen - China Black

 

Ponieważ zbytnio nie znam się na piórach, a to będzie moje pierwsze pióro w życiu to chciałbym wiedzieć czy ktoś może ma jakieś doświadczenie z któryś z tych piór?

Nie ukrywam że chodzi głównie o prestiż danego pióra(marki) ponieważ jak sądzę w tej półce każde pióro będzie technicznie dobre.

VISCONTI nieznacznie przekracza mój budżet dlatego chciałbym wiedzieć czy warto wybrać je dlatego że jest to edycja limitowana czy też nie jest warte tej dopłaty?

Dodam że w grę z pewnego powodu wchodzą tylko te 4 pióra.

 

Z góry dziękuję za wszystkie porady.

Pozdrawiam

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaja sobie z tym Crossem robicie?

 

Pióra Cross nie umywają sie do Caran d'Achy. 

 

Pióro ma wyglądać na ekskluzywne i drogie, a złoty Cross wygląda jakby był dla bossa ruskiej mafii, więc stąd moje polecenie. Ale i tak, skoro pojawiło się Toledo, to polecam Ptaszora ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproś admina, zedytuje ci :) Ale ja ci powiadam, że Caran d'Ache jakością wykonania biją Pelikany na głowę. Co nie oznacza absolutnie, że Pelikany są złymi piórami. Są bardzo fajne.

Jeśli nie ma opcji zedytuj to nie będę zawracał adminowi głowy na pewno ma ważniejsze rzeczy do robienia. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach