Skocz do zawartości

Hej!


Grenadia

Polecane posty

Chciałabym się grzecznie przedstawić jako nowa członkini tego szacownego grona ;)

Jestem początkującą miłośniczką stalówek cienkich, bardzo cienkich, a nawet super cienkich. Wszelkie próby nawrócenia mnie na szersze stalówki są beznadziejne w związku z drobnym pismem i studiami (matematyka, dziwne drobne znaczki są wszędzie, a czasem nawet indeksy mają własne indeksy). Posiadam Pelikana M215 EF, (który parę dni temu postanowił się zepsuć), Kaweco Liliput EF, Parkera IM F, (którego zamierzam się niedługo pozbyć), Pilota MR F (optymalna jak dla mnie stalówka), Platinum Preppy EF (prawdziwa igiełka, do normalnego pisania niezbyt, ale do obliczeń idealna). Gdyby ktoś był zainteresowany recenzją któregoś z nich, chętnie postaram się coś stworzyć ;)

Pozdrawiam serdecznie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć i czołem!

Ja też zaczynałem od F-ek, ale całkiem od niedawna czerpię ogromną radochę z pisania M-ką, B i BB, które wyciągają z atramentów najfajniejsze cechy.

Nie zawsze, przecież, liczysz, czasami piszesz coś dla siebie i tu może być ten "fun" z pisania grubszą blaszką. Spróbuj, to nie boli.

:) :) :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zacząć używać pióra ze stalówką B musiałabym się chyba od nowa nauczyć pisać. Inaczej literki całkiem by mi się zlały, są zbyt małe, żeby je pisać grubą linią. Ja rozumiem, że w EF cieniowania nie będzie, ale jestem w stanie to przeżyć. A kupno nowego pióra akurat dla portfela jest całkiem bolesne (nie licząc oczywiście Preppy za niecałe cztery dolce), więc chyba się nie skuszę ;) Problem jest też taki, że poza nauką nie mam czego pisać. Czasem się zastanawiam, po co mi w ogóle kolekcja piór, skoro po skończeniu studiów będą leżały nieużywane. Ale do tego czasu może coś wymyślę...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach