Skocz do zawartości

Witam serdecznie


DzieckoWeMgle

Polecane posty

Kilka słów o sobie:
Jestem studentem Akademii Marynarki Wojennej na kierunku Nawigacja. Po przeszło 13 latach postanowiłem wrócić do pióra.

 

Przygody z piórem:

Odkąd pamiętam zawsze jakieś miałem w piórniku, jednakże źle wspominałem ich używanie aż do niedawna, gdy zapadła decyzja, aby spróbować raz jeszcze. Przy moim dość wymagającym trybie życia, potrzebowałem czegoś trwałego i niezawodnego, dlatego też zawsze pióra rozlatywały mi się po kilku dniach użytkowania (długopisy także - chyba że były wykonane z metalu). Jednakowoż ostatnio natrafiłem na pióro wykonane z metalu (dosyć ciężkie co bardzo lubię), i postanowiłem zaryzykować. I tak stałem się posiadaczem pióra, które jako jedyne bardzo mi się spodobało z pośród tysięcy modeli, które oglądałem. (Lubię prosty, surowy, elegancki i stonowany wygląd - żadnych ekstrawaganckich kolorów, falistych kształtów czy prześwitujących konstrukcji).

Jak trafiłem na forum:

Na początku byłem bardzo zadowolony z mojego pióra, grubsza wilgotna kreska to coś co sprawiało że pisało mi się nim lekko zwłaszcza przy bardzo szybkim pisaniu czy robieniu rysunków. Jednakże po jakimś czasie zaczęło sprawiać mi problemy, rozwiązanie znalazłem m.in. właśnie na tym forum. Z czasem zgłębiając się w zakamarki wiedzy o piórach, postanowiłem zaistnieć na forum.

Zatem witam wszystkich, czy też jak to mówi się u nas, Ahoj!  :)
 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wstawiłem je na forum, ale pozwolę sobie tutaj także wrzucić fotki mojego pióra. Głównie zdecydowała cena i wykonanie, smok mnie nie interesował. Początkowo nawet zamierzałem go usunąć, lecz po czasie zaczęło mieć to w sobie jakąś moc. Nie wiem czy to urok pisania piórem, ale teraz się z nim nie rozstaję, i wciąż szukam tylko pustego miejsca na papierze, aby móc coś napisać. :)

P.S. Zdjęcia są autorstwa sprzedawcy, od którego je kupiłem.

post-4132-0-68810100-1451084776_thumb.jpg