Skocz do zawartości

Laik-studentka szuka pióra


Minia

Polecane posty

Witam serdecznie!

Niestety nie znam się na piórach wiecznych, od kilku dni czytam to forum, ale morze niewiedzy tylko się poglębia, bo nie jestem w stanie dopasować informacji teoretycznych do tego co będzie dla mnie odpowiednie. Proszę o pomoc, postaram się zamieścić wszelakie informacje, żeby uprościc proces poszukiwania tego jedynego pióra.

 

Na co? Po co mi pióro?

Do użytku domowego. Każdy ma jakiś sposób na naukę, u mnie działa robienie notatek, których jest sporo. Pióro na pewno nie będzie leżało długo bezużytecznie. Czasem mam go zamiar używać na uczelni, ale nie potrafię bardzo szybko pisać piórem - wtedy przesiadam się na długopis.

 

- dość mocno dociskam pióro/długopis do kartki

- niektóre pióra nie współpracują ze mną, bo podczas pisania "przekręcam" pióro tak, że niektóre fragmenty liter muszę poprawić

- wydaje mi się, że lubię miękkie pióra - np. bardzo niewygodnie jeszcze w podstawówce pisało mi się Parkerem Vectorem a do tej pory dobrze mi się pisze piórami Inoxcroma i to nawet tym za 2,50 zł :)

- nie wiem czy to ma znaczenie ale korzystam tylko z kartek Whitelines, a naboje takie jak są w sklepie czyli Pelikan 4001 briliant black lub inne kolory

- piszę gigantycznymi literami, przy szybkim pisaniu pochylonymi w prawo,

- do tej pory korzystam z pióra z którym nie mam żadnych problemów, niestety nie potrafię rozszyfrować jakie to. Firma INOXCROM, napisane jest na nim: 1st Qual M (mam je już ok 8 lat :) Poniżej zdjęcie, bo mnie nie udało się znaleźć w google

- chciałabym poprawić charakter pisma, ale nie wiem czy pióro tu coś pomoże - wszelkie wskazówki mile widziane

Z góry dziękuje za pomoc :)

UYbXCb7.jpg

yRpnWMV.jpg

 

cZVXuS0.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :)

Podałaś tak wiele danych dotyczących techniki pisania, że nic tylko zaproponować spersonalizowaną stalówkę. Ale do tego trzeba mieć zbędne 1200 euro ;).