Skocz do zawartości

Pióro na prezent / białe ~200zł


Polecane posty

Witam serdecznie. Dziewczyna skończyła studia i chce jej kupić pióro. Nigdy wcześniej nie pisała lecz wyraziła chęć i podpowiedziała mi, że chce białe. Nie znam się na piórach w ogóle, lecz słyszałem wiele dobrego o firmie Waterman i takich właśnie szukałem. Niestety nie znalazłem nic ciekawego lecz przez przypadek trafiłem na to cudo http://allegro.pl/cross-pioro-wieczne-atx-biala-perla-886-38ms-i5152898395.html Czy mógłby ktoś napisać czy to jest dobra firma, nie będzie problemu z nabojami (standardowe, uniwersalne?) itd. Przyznam, że mi się podoba a mojej dziewczynie to już w ogóle :) Dziękuje i pozdrawiam.

 

ps. Ewentualnie jakby ktoś miał jakieś propozycje to również może je podać :) 

Edytowano przez sebekel
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Cross to raczej dobra firma, ale tym akurat nie pisałem. Do ATX-ów pasują chyba każde naboje z wejściem europejskim. Raczej nie bałbym się zainwestować w to pióro. Oprócz tego polecam Ci ten sklep z którego masz link. Są bardzo rozumni; kupowałem u nich kilka razy.

 

Waterman to raczej dobra firma, Hemisphery są bardzo udaną serią, choć zaraz mnie pewnie zjadą za to poniżej :)

Nie porównam ich bo nie pisałem tym Crossem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy lubią....

jesli chcesz wybrac coś fajnego, a jak mówisz nie znasz się, poczytaj na forum. Tu jest kilkadziesiąt tematów o wyborze pióra dla siebie na prezent itp...

w swoim wątku uzyskasz (albo i nie :)) te same odpowiedzi

Powodzenia w poszukiwaniu

 

PS ja nie lubie takich metalowych

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hemi jak najbardziej

Cross też :)

to są bardzo porównywalne pióra

 

decydują moim zdaniem "gusta"

(ja np. wolałbym Hemi bo ma mniej śliską sekcję)

 

aaa....

to też jest fajne

 

a co do naboi w Cross'ie