Skocz do zawartości

Pióro (+długopis) dla dziewczyny


kubut

Polecane posty

Witam. 


W związku z pewnym osiągnięciem mojej dziewczyny chciałbym wynagrodzić ją kompletem: pióro wieczne + długopis. Przeszukując internet trafiłem na to forum i pochłonąłem się w poszukiwaniach.


Niestety mam mętlik w głowie w związku z ogromną ilością propozycji (podobał mi się m.in. komplet Waterman Hemisphere Deluxe Metal CT, Waterman Perspective blue edition bądź Sheaffer Sagaris, ale nie wiem, które najlepiej /o ile którekolwiek/ pasuje do dziewczyny). Sam jestem laikiem w dziedzinie wyboru pióra (ostatni raz pisałem Parkerem ponad 10 lat temu w gimnazjum, oczywiście po Mikołaju :D) dlatego zwracam się do Was o pomoc.


 


Poszukuję kompletu do 700zł (koniecznie szybka możliwość dostania - jeszcze przed świętami!), ważne żebym płacił za odpowiednią jakość, a nie tylko firmę. Kolory - oglądnę każdy, choć wydaje mi się, że wypadałoby coś eleganckiego bez zdobień, udziwnień. Stalówka typu F. Nie będę się za bardzo rozpisywał, ponieważ jak wyżej wspomniałem nie jestem w tym temacie obeznany.


 


Dzięki za wszelkie propozycje/pomoc,


Pozdro!


Edytowano przez kubut
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem fajny zestaw w sklepie Watermana. Wydaje mi się, że białe pasowałoby dla dziewczyny. Jeszcze piórnik dają gratis. I wysyłka w 48 godzin! Daj znać, co Jej wybrałeś  :) 
http://www.watermansklep.pl/prod291_Waterman_Zestaw_prezentowy_pioro_wieczne__dlugopis_Waterman_Hmisphre_Deluxe_Biel_CT.php

Edytowano przez Solar
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kerad

Odpada. Ma być to niespodzianka + jeżeli bym zabrał (co jest i tak nierealne ze względu na pracę bardzo daleko od siebie) to oczywiście "nie, nie trzeba".

 

Solar

Propozycja dosyć ciekawa. Oglądałem zestawy w sklepie Watermana, ale przyznam, że białego dotychczas nie brałem pod uwagę.

 

Czekam na dalsze propozycje :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach