Skocz do zawartości

Jakie pióro do 250 zł?


Polecane posty

Witam. Poszukuję pióra do kwoty 250 zł. Moje wymagania co do niego to żeby nie było jakieś bardzo ciężkie,było w miarę wytrzymałe (fajtłapa ze mnie straszna) i jak by stalówka była semi-flex było by bosko. Pióra chce używać głównie w szkole i w domu. Proszę także o krótkie uzasadnienie czemu to pióro,gdyż jestem nowy i nie znam się na tym za bardzo (aktualnie używam jakiegoś pióra które znalazłem kiedyś w domu,całe plastikowe). Pióro dla mnie ma przede wszystkim gładko pisać,a kwestia wyglądu jest sprawą drugorzędną. Pozdrawiam i dziękuje za wszelką pomoc. Jeśli również ktoś posiada jakieś fajne pióro do sprzedaży jestem otwarty na propozycje  :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waterman Hemisphere - wytrzymałe, nie do zdarcia

Coś od Faber Castella - ten sam powód

Może Lamy choć tego nigdy nie dotykałem i nie pisałem

Możesz poszukać budżetowych piót Sailora i Platinum

W sprawie flexa ci nie pomogę, ale na forum jest wiele hobby'stów tej kategorii.

Edytowano przez satur
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waterman Hemisphere - trwałe, lekkie, wygodne.

Faber-Castell Ambition - ciekawy design, znakomita stalówka, z czasem może niestety dochodzić do wyrobienie się zatrzasku skuwki.

Lamy Al-Star - specyficzny design, którego kiedyś nio znosiłem. Niezawodne, dobrze wykonane pióro wieczne.

Lamy Studio - ciekawy design, trwałe, łatwa wymiana stalówek.

Kaweco Sport Classic / Skyline / Ice - tanie i dobre.

Sheaffer GC 100 - dobre pióro. Szału nie ma, ale w swojej klasie cenowej jest bardzo fajne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!