Jump to content

vulpen

Użytkownicy
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About vulpen

  • Rank
    XXF

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. z dzisiejszej niedzielnej wedrowki po a-damie przynioslem takie cos nazywane maszkara i wysmiewane na forum ale mimo to wydalem cale 3 (trzy) euro i wszedlem w posiadanie tego cosia tak, to slynny pilot 70costam g sprzet bezwzglednie uzywany ale w stanie bardzo dobrym, po plukaniu i wlozeniu naboja natychmiast pieknie piszacy swietna stalowka em ale pisze jak f, idealnie rowno nie przerywa, mozna rysowac szybkie kola zadnych skrzypien i skrobania dodatkowo sprzedajacy dodal do niego orginalny converter same zalety? niestety nie, pioro tak lekkie jak piorko co mi osobiscie nie pasuje poza tym widac i czuc groszowe wykonanie, np tandetna pozlotka na paskach na kapie w sumie za cene piwa (ale bez frytek) warto tapatalked
  2. Poszukuje info o zakladzie w Lodzi, wiem ze ciekawosc zabila kota W swoich wedrowkach po bazarkach w A-damie spotykalem fana pior, Polaka ok 60letniego. Od kilku miesiecy go nie widze. Mial facet oko na piora i dobrze sie gadalo. O ile dobrze zapamietalem to mieszkal w Lodzi na Baltach w ok pl Koscielnego w latach 60-70 i ciekawie opowiadal o mini-warsztacie z tegoz placu. Naprawa pior, wymiana stalowek, nabijanie wkladow dlugopisow itd. Podobno w witrynie stal ogromny model pelikana co wskazuje na zwiazek wlasciciela z firma, co mnie wydaje sie zaskakujace. Nawet zadzwinilem do Hanoveru ale nie informuja o wspolpracownikach nawet historycznych i spuscili mnie na drzewo. Widze obecnosc lodzian na tym forum wiec moze ktos cos wie. Pozdr Vulpen, Amsterdam.
  3. vulpen

    pelikan M205 LE 2018

    i jak, kupilas? chce zamowic dla zony to zielone cacko w secie z atramentem, u pana breukelena w nijmegen mam nadzieje ze warto, na fotkach wyglada swietnie tapatalked
  4. vulpen

    Kwz Ink - Wspomnienie Znad Bałtyku

    @Nicponka zeby nie byc tylko komentatorem-teoretykiem zaatakowalem pewien sklep we wroclawiu i dzieki pomocy wlasciciela otrzymalem ten atrament wyprobowalem w dwoch klasycznych sheafferach i pelikanie i jednak to nie to mam wrazenie, jakby pioro trafialo na swojej drodze na plamy tluszczu/wody i pismo wyglada dosc dziwacznie napewno nie jestem targetem takich atramentow @Praetor_Patricius sprawia wrazenie zbyt gestego, ale mam porownanie tylko z atramentami aurory i sheaffera po godzinie niepisania przytkal stalowke w sheafferze targa tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  5. vulpen

    Pióro do 70 zł na szybko

    nowe pioro za 70 i dobrze piszace? imo cudow nie ma, nikt nie rozdaje dobrych pior za darmo kup plumixa przynajmniej nie bedzie szkoda wyrzucic, zreszta to taki sam badziew jak chinczyki hero i jinhao tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  6. dzieki wszaystkim kupowanie i testowanie pior jest nalogiem bez moz;iwosci wyleczenia vrolijk kerstfeest - wesolych swiat tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  7. ja tez nie ale ponioslo mnie znowu na bazarki przedswiateczne w a-damie 5euro, brak konwertera i opakowania, stalowka wymaga lekkiej poprawy ale mimo wszusko dobrze pisze jak na groszowy zakup mam nadzieje ze to koniec w tym roku pogodnych rodzinnych swiat zyczy vulpen tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  8. vulpen

    Aurora Ipsilon Blue Lacca B13-C

    pierwsza czesc filmu to opowiadanie jak naprawia sie piora tzn dobor materialow z pior uzywanych i dorabianie czesci jak juz nie ma nic najwazniejsze to nic nie wyrzucac, kazda czesc ma znaczenie druga czesc to tlumaczenie dlaczego piora sa tanie - zwykle i drogie - prestizowe pokazuje drogi material i detale w recznej robocie nad piorem facet jest odjechanym na maxa pasjonatem tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  9. vulpen

    Aurora Ipsilon Blue Lacca B13-C

    wbiles mi cwieka wiec wczoraj duzo porozmawialem z milym wlascicielem penshop o piorach aurora oferuje aurora ipsilon wlasciwie tylko z pozlacanami stalowkami, za 80euro dolozenie zlotej stalowki podbija cene 2x a na tego typu piora nie ma chetnych, tu sie kupuje bardziej prestizowe talentum btw bardzo ciekawa postac, znana w nl, prowadzi naprawe pior i ma b.duzo wiedzy na ten temat pozdr vulpen tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  10. vulpen

    Aurora Ipsilon Blue Lacca B13-C

    ipsilon w holandii traktowany jest jako low-cost i kosztuje 80-90euro ale blue lacca nie widzialem niezle ceny aurory mozna znalezc w penshop nijmegen, trzeba troche cierpliwosci tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  11. vulpen

    Hero 330

    warto obserwowac strone bindera, co jakis czas wyskakuja cuda jak ja kupowalem swoje targi to parkery51 w stanie a byly po 110-130usd tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  12. niektore ceny zadziwiaja kilka stroopwafli 5euro a obok komplet zepter za 10euro nowy, podobno nie kradziony generalnie specyficzne klimaty tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  13. wczoraj kupilem na pchlim targu w amsterdamie chyba najtansze pelikan m150 na swiecie - 4euro w gratisie dlugopis sheaffera piorko pisze idealnie sorki za fatalne foto tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
  14. vulpen

    Kwz Ink - Wspomnienie Znad Bałtyku

    ok dzieki za info ogladam teraz na duzym ekranie i jest sporo lepiej mimo ze jestenm przyzwyczajony do jednolitych dosc ciemnych atramantow to musze przyznac ze omawiany ma swoj urok tapatalked
  15. vulpen

    Kwz Ink - Wspomnienie Znad Bałtyku

    nawet na jednej probce papieru widze wyrazne roznice i nie chodzi o cieniowanie na tablecie wyglada jakby dwoma kolorami pisane, popatrze wieczorem na duzy ekran sorry ale jestem przyzwyczajony do rownego jednolitego koloru /sheaffer, aurora/ edit porownuje ze spacer nad wisla i tam jest inaczej w sensie kolor jeden tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
×