Skocz do zawartości

Nowe pióro dla ucznia, proszę o pomoc


Polecane posty

Witam wszystkich. Ostatnio znalazłem swoje stare, pierwsze pióro (jakiś no-name) i postanowiłem wrócić sobie do pisania nim. Jednak pióro się zacina, pisze dość grubo, chyba ma rozwaloną trochę stalówkę, ogólnie rzecz biorąc - źle z nim. Chciałbym was prosić o pomoc w wyborze pióra. Z chęcią sam potestowałbym sobie różne pióra, zarówno tanie i drogie, jednak z racji mojej sytuacji finansowej (jestem uczniem a rodzice nie mają zbytnio kasy) mogę zakupić sobie w najbliższym czasie jedno pióro i to do maksymalnie 70-80zł. Czy znacie pióro, które spełnia poniższe wymagania?

 

• Pisze cienko (grubość powinna być jak z TEGO listu, to chyba EF?)

• Pisze okrągło (znaczy się, żeby pod wpływem nacisku nie zgrubiało zbytnio tekstu. dokładnie tak jak w poprzednim linku do listu)

• jest dość szorstkie (to, które teraz mam pisze bardzo gładko. Jak dla mnie zbyt gładko i dlatego fajnie by było, gdyby troszkę drapało przy pisaniu)

• chcę pisać czarnym atramentem, więc żebym mógł do niego znaleźć czarne naboje (lub jeżeli nie byłoby to pióro na naboje fajnie by było, jakbyście pomogli też z wyborem atramentu :D)

• jak już wspomniałem - finansowo max. 80zł

 

W sumie to chyba wszystko. Nie mam jakichś wymagań co do otwierania, zamykania, trzymania skuwki na końcu pióra czy coś takiego. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję :)

Edytowano przez chmielevsky
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sheaffer VMF, Lamy Safari - daj se spokój z tą drożyzną  :headsmack:  , kup BEIFE A+ za 3 zł w dowolnym markecie (Real, Kaufland itp.) Zobaczysz będziesz zadowolony.      

Edytowano przez WaterMAN
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wielkość nie ma dla Ciebie znaczenia (pióro kieszonkowe, piszesz po nałożeniu skuwki na korpus) to może spróbuj Kaweco  Sport, kosztuje nieco ponad 80 PLN, ale kilka pln więcej  a będziesz miał świetne piórko.