Skocz do zawartości

Pelikan M200 - Przerywa


Rapbit

Polecane posty

Witam serdecznie wszystkich i od razu przepraszam jeżeli to nie ten dział. Zakupiłem tydzień temu Pelikana m200 ze stalówka M i cały czas od tego momentu mam wrażenie, że pióro nie pisze tak jak powinno (to moje pierwsze pióro więc jestem jeszcze laikiem :/). Pióro tak jak by "nie reaguje" na każde dotknięcie kartki i czasami "załapuje" ze jest na papierze dopiero po przejechaniu nim ok 2-3 cm a nawet nie zawsze. Z tego co zauważyłem problem głównie występuje w pisaniu w dół względem stalówki. Używam Atramentu Pelikana.

Chciał bym prosić o pomoc, co zrobić w takiej sytuacji, odesłać na reklamacje, czy może to jest normalne i są to tylko moje paranoje. Dołączam filmik gdzie pokazuje jak pisze pióro.

http://www.youtube.com/watch?v=R2p16m9UV0I&feature=youtu.be

Dodam jeszcze, że płukałem go w ciepłej wodzie dokładnie, nie pomogło :/.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wypłukać w wodzie z kropelką płynu do mycia naczyń, woda może być letnia. Można tez wykręcić stalówke i przemyć dobrze spływak szczoteczka do zębów.

Pelikan jest atramentem o slabszym przeplywie spróbuj niebieskim lub niebiesko-czarnym Parkerem lub niebieskim Hero. Może uda się bez płukania i rozkręcania. Te atramenty dobrze "czyszczą" pióra.

Edytowano przez kerad
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może trzeba zdjąć gwintowany pierścien który trzyma stalówkę/spływak i poprawić ustawienie stalówki oraz spływaka - nieprawidłowe ułożenie to bardzo częsta przyczyna problemów mimo że na pierwszy rzut oka wszystko wygląda OK. Szczególnie jeśli ktoś wcześniej rozkręcał pióro na czynniki pierwsze.

Dr. L

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach