Ahmeni Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Dzień dobry wszystkim, Wczoraj w pracy skrzywdziłem jedno z moich Hero 332 Nie wiem dokładnie jak to się stało, ale po powrocie z pracy okazało się, że klips, razem ze sprężynującą blaszką, wypadł. Ponieważ mam sentyment do tego egzemplarza - jest w rodzinie już drugie pokolenie - bardzo mi zależy, żeby go naprawić. Podejrzewam, że naprawa, podobnie jak budowa tej nasadki, jest banalnie prosta, trzeba tylko wiedzieć jak. Czy ktoś z was byłby w stanie mi pomóc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rittel Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Dzień dobry wszystkim, Wczoraj w pracy skrzywdziłem jedno z moich Hero 332 Nie wiem dokładnie jak to się stało, ale po powrocie z pracy okazało się, że klips, razem ze sprężynującą blaszką, wypadł. Ponieważ mam sentyment do tego egzemplarza - jest w rodzinie już drugie pokolenie - bardzo mi zależy, żeby go naprawić. Podejrzewam, że naprawa, podobnie jak budowa tej nasadki, jest banalnie prosta, trzeba tylko wiedzieć jak. Czy ktoś z was byłby w stanie mi pomóc? Musiałbym zepsuć któreś ze swoich żeby zobaczyć, jak to naprawić. Masz może jakieś zdjęcie tych elementów? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vit Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 skad jestes? wysylac sie tego nie oplaca, wiec zapytaj czy jakis twoj ziom/lokales ci takiej nie da 332 to bylo bardzo popularne pioro, chyba, ze go z czym myle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rittel Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 skad jestes? wysylac sie tego nie oplaca, wiec zapytaj czy jakis twoj ziom/lokales ci takiej nie da 332 to bylo bardzo popularne pioro, chyba, ze go z czym myle 332 cały czas można kupić w markecie za 4 zł, ale wątpię żeby wymiana skuwki wchodziła w grę. Sam mógłbym jedną odstąpić gdyby to rozwiązało problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmeni Posted October 12, 2013 Author Report Share Posted October 12, 2013 Kiedy próbowałem wczoraj wieczorem rozgryźć jak ten blaszkowy naciąg klipsa (kawałek blaszki wygięty w kształt litery V) działa, wystrzelił mi po ściśnięciu, poszybował w bliżej nieustalonym kierunku i jak na razie nie udało mi się go znaleźć :/Chyba będę musiał kupić dawcę do transplantacji i dam wam znać czy skuwka ze współczesnego 332 pasuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vespi Posted October 13, 2013 Report Share Posted October 13, 2013 Naprawa jest łatwa. Wystarczy włożyć klips na swoje miejsce, po czym za pomocą śrubokrętu z magnesem włożyć ten sprężynujący klin w uszko od klipsa, tj. we wnętrzu skuwki i docisnąć również śrubokrętem. Osobiście kusi mnie czy nie zalać tego klina i uszka epoksydą, aby już nie wypadło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.