Skocz do zawartości

Cześć


grzechum

Polecane posty

Cześć, 

mam na imię Grzegorz (co łatwo wywnioskować z loginu) i jestem nowy na tym forum. Tak szczerze, to czytałem już wcześniej, lecz zarejestrowałem się z błahego powodu. Przyszło do mnie pióro z ChRL z zakrytą stalówką i nie mam pojęcia jak je napełniać. Z odkrytą to wiadomo, że zanurzyć stalówkę w słoiczku i zaciągnąć atrament. W tym nie mam pewności...

Ogólnie mam kilka piór z Chin. Pierwsze jakie przyszło, to Baoer 388. Pisze mi się nim dobrze, jest tanie.

Studiuję w Szczecinie. Na moim kierunku widziałem może jeszcze z dwie osoby, które piszą piórem, ale chyba tylko ja przed wykładem wyciągam słoiczek z atramentem i napełniam pióro. Sprawia mi to zadziwiającą przyjemność, chociaż się przy tym brudzę (brak wprawy). 

Piórem piszę od ok. 3 miesięcy. Wcześniej przez jakiś czas w podstawówce pisałem piórem z marketu, ale niezbyt dobrze to wspominam. Pełno plam, brudne dłonie, naboje. Teraz jest nawet czyściej, niż pisałem długopisem. 

Na pióro zdecydowałem się, po pisaniu na czacie winiarskim na innym forum. W dodatku pióro kojarzy mi się z powagą, czymś lepszym. Takie działanie na psychikę. W dodatku stwierdziłem, że przyda mi się to w przyszłości, gdy wreszcie ukończę studia. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę.

Pióro z zakrytą stalówką napełnia się dokładnie tak samo. Stalówka w atrament i zaciągamy, tylko część kapturka też musi być zanurzona, żeby wewnątrz poziom atramentu sięgał do tego otworku do zaciągania.

Jak już forum czytałeś wcześniej, to teraz zacznij się odzywać :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To macie bardzo małe grupy. U nas są średnio po 30 osób. 

Jest szansa, że jedna dziewczyna z innej grupy będzie chciała pisać piórem. Te chińczyki jej się spodobały.