Skocz do zawartości

Pióro wieczne dla niezdecydowanej!


Ennai

Polecane posty

Witajcie!

Jestem calkowicie zielona w temacie, aczkolwiek wiem jedno: od zawsze uwielbiałam pisać piórami. W szkole podstawowej dostałam swoje pierwsze narzędzie pisania i od amtej pory usadowiło się w moim serduszku w ooczce sentymentu. Nie tak dawno temu mojej drugej połówce spadło moje zabytkowe pióro,z tłoczkiem i tymi podobnymi bajerami, kupione na targu staroci i, o ironio, rozpołowiło się i nie było go i juz nie dało sie go naprawić (elementy pozostały w obudowie pióra, na amen.

Kierowana żałobą po swoim skarbie odnalazłam to forum. Jestem z zawodu grafikiem, zdarza mi się nieiadomie coś narysować na marginesie. Nie lubię pisac cienko, pióro ma plynnie pisać po kartce. Dla przykladu, całkowicie nie podpadł mi Vector Parkera, krórego niegdyś dostałam w prezencie. Wiadomo, marzyłby mi się flex, ale to droga impreza- no chyba, że udałoby się znaleźć cos z uzywanych pior w rozsądnej cenie. Mój budżet to 200 złotych i martwi mnie to, że mogę nie znaleźć tego, co mi odpowiada. Fajnie by było, jakby miało tłoczek.

Wrzucam zdjęcie dla przykładu jaki "efekt" chciałabym osiagnąć pisząc piórem:

ParkerDuofoldPicture2.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym budżecie niezłe byłoby Kaweco (któryś Sport albo Student, bo Special choć ciekawy - budżet już przekroczy) z italicą 1,1.

 

Względnie - niewiele droższe i z tłoczkiem - TWSBI 580 ze stubem 1,1

Edytowano przez Dziku
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że Piter z tym coś poradzi. Ale nich on sam się wypowie. 

 

Co do inwestycji, to jeśli Ci nie bardzo się śpieszy, to poobserwuj tutejsze targowisko. Ludzie wystawiają pióra, które nie powinny kryć przykrych niespodzianek. Całkiem niedawno Akszugor wystawiał ciekawe zabytki, w tym fleksujące. Takie pióra na aukcjach można trafić z ceną okazyjną ale z niepewnym stanem. Natomiast od miłośnika z pewnością jest pewniejsze  :)