Skocz do zawartości

Gdzie kupić Waterman Perspective czarne GT?


zico

Polecane posty

Każdą rzecz którą kupuję a nie znam się za bardzo na niej to pytam właśnie na forach o sprawdzone sklepy i nigdy nie było problemu z poleceniem. A pytam dlatego, bo często się zdarza, że np. w jednym zdarzyło się że nie sprzedali oryginału w drugim np. brak dodatków które oferuje proucent w zestawie w trzecim jeszcze coś innego. Robiłem tak jak kupowałem perfumy, sprzęt rtv, cygara, zegarki itd.  Dopiero Ty masz z tym problem. A z tym "poddanym" to już naprawdę przesadziłeś. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, koledze chodzi o to, że przecież mógłbyś użyć wyszukiwarki, jakaś pracę wykonać, coś ustalić i na forum dopytać czy sklep, który zamierzasz wybrać jest ok... choć można i tak jak zrobiłeś, pozbawiasz się jednak w ten sposób części samodzielności w wyborze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze sklepów polecam:

Allegro.pl,

ebay.com,

 

W ostateczności google.pl. To taki bardziej "wielobranżowy", ale chyba największy z nich wszystkich. Aha, no i mają sporo piór wiecznych. ;)

 

A tak serio, to wybacz, Nowy Kolego, ale minimum wysiłku to wypada włożyć. Chcesz konkretny model, to sobie poszukaj i już. Jeśli będziesz miał wątpliwości, to zrób tak, jak radzi @janykiel, czyli dopytaj na forum. Tutaj nikt nie śledzi na bieżąco ofert e-sklepów, których jest w Polsce kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset. Każdy wystawia paragon/fakturę, która jest podstawą do reklamacji w przypadku, jeśli coś jest nie teges.

 

Aha, no i Watermanów to raczej jeszcze nie podrabiają, więc o oryginalność nie musisz się obawiać ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach