W niektórych modelach Sheaffera stalówki TRIUMPH byly zaciskane na tym grubszym "stopniu" na koncu przezroczystego, plastikowego gwintu wkrecanego w korpus. Dodatkowo, na krawedzi stykajacej sie z obsadka/sekcja laczenie bylo wzmocnione i uszczelnione klajstrem w/g formuly Sheaffera. To jest wlasnie jeden z tych modeli (które pózniej udoskonalono wprowadzajac gwint wewnatrz stalówki). Naprawa ta niestety nie jest latwa i wymaga odpowiednich narzedzi - nawet nie bede pisac co nalezy zrobic zeby tego pióra nie miec potem na sumieniu. Ale w warunkach 'domowych' mozna pokusic sie o wklejenie stalówki (po uprzednim zamontowaniu splywaka - w TRIUMPH'ach splywak z automatu byl osadzony na odpowiedniej glebokosci dzieki budowie plastikowego gwintu wkrecanego w korpus). Jednak przy wklejaniu stalówki trzeba uwazac zeby nie zapackac wszystkiego klejem, dlatego radzilbym zachowac ostroznosc...