Skocz do zawartości

Montblanc 220 replika


Davvidci

Polecane posty

Od dłuższego czasu marzy mi się Montblanc 220 :sacro::wub:  ale jako, że jestem zwykłym licealnym uczniem mogę tylko marzyć :cry: Czytałem sobie dzisiaj jakieś dawne tematy na forum o replikach (ciężko to w sumie nazwać repliką, bardziej zerżnięciem dizajnu) Baoer i innych. Olśniło mnie. Skoro prawie każde bardziej znane pióro ma swoją budżetową kopię to może MB 220 też. :w00t: Nie chodzi mi o własności piśmiennicze (nie w tak dużym stopniu) a jedynie o wygląd redface 

Proszę powiedzcie mi forumowicze. Jest na rynku jakaś kopia tego cudeńka? :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopii nie znajdziesz (na całe szczęście!). Znajdziesz natomiast MNÓSTWO piór o zbliżonym dizajnie. Ale nie nowych. To jest wzornictwo charakterystyczne dla lat '70 i chyba nie było firmy, która by wtedy nie robiła czegoś podobnego. Zresztą sam MB ma co najmniej kilkanaście podobnych modeli: 12, 31, 224, 310, 422 itd.

Pelikan też miał podobną linię piór (niestety, nie są wiele tańsze, niż MB):

https://www.pelikan-collectibles.de/de/Pelikan/Modelle/Weiterentwicklung-Kolbenfueller/P1-Sonstige/index.html

 

Ja bym Ci radził szukać na ebayu Inoxcroma 77 (szukaj zwłaszcza u sprzedawców hiszpańskich). Bardzo przyzwoite pióro, za bardzo przyzwoite pieniądze. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu marzy mi się Montblanc 220 :sacro::wub:  ale jako, że jestem zwykłym licealnym uczniem mogę tylko marzyć :cry: Czytałem sobie dzisiaj jakieś dawne tematy na forum o replikach (ciężko to w sumie nazwać repliką, bardziej zerżnięciem dizajnu) Baoer i innych. Olśniło mnie. Skoro prawie każde bardziej znane pióro ma swoją budżetową kopię to może MB 220 też. :w00t: Nie chodzi mi o własności piśmiennicze (nie w tak dużym stopniu) a jedynie o wygląd redface

Proszę powiedzcie mi forumowicze. Jest na rynku jakaś kopia tego cudeńka? :D