Simple Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 Witam. Naszła mnie chęć nieodparta, by pisać piórem Kiedyś, w zamierzchłej przeszłości PRL-owskiej w szkole pisałam plastikowym tłuściutko piszącym i tak piszącego szukam. Miękko, grubo, lekko i łatwo sunącego po papierze, nie drapako-skrobaka. Miło by było, by było lekkie i nie bardzo grube. Nie lubię długopisów i piór metalowych. Jestem kompletnym laikiem. Jak co i gdzie kupić? Nie chcę w pierwsze pióro inwestować wiele, bo nie wiem, czy się zaprzyjaźnimy. Około 100 zł max. Pomożecie? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBRafał Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 (edited) LAMY Safari Edited December 1, 2016 by ArielN Regulamin - w sprawie linków do sklepów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinEck Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 (edited) Popieram. Lamy to bardzo przyjemne i przyzwoite pióro w przyzwoitej cenie. Jak lubisz grubo i miękko, to stalówka B. I ciesz się pisaniem nim! PS. W księgarniach w Krakowie można wypróbować jak pisze Lamy (np. De revolutionibus na Brackiej np.). W innych miastach też powinna być taka możliwość... Edited December 1, 2016 by MarcinEck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VojtasK Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 Kaweco Sport stalówka B Wersji kolorystycznych mnóstwo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...