Skocz do zawartości

Pióro na studia - ciężki wybór!


beskurcyja

Polecane posty

Potrzebuję porządnego narzędzia do pisania. Piszę sporo, bo jestem studentem kierunku humanistycznego - robię pisemne notatki z wykładów i z lektur. Wkrótce mam zamiar także wybrać się na kierunek ekonomiczny, więc dojdzie jeszcze więcej pisania, także cyferek.

 

Niestety, mam ograniczony budżet i horyzonty ;) Myślałem o piórze, które nie byłoby droższe niż 300 złotych. Najchętniej, z jakiegoś śmiesznego sentymentu, gdyby to było pióro niemieckiej produkcji (jestem germanofilem...). 

 

Wstępnie podpatrywałem opinie tutaj i taka lista mi się ukształtowała:

 

Faber-Castell Ambition - czarne

Faber-Castell Basic Leather

Lamy Logo szczotkowane

 

Jeśli jednak miałbym myśleć o produkcie nieniemieckim:

 

Sheaffer Prelude czarno-srebrne

TWSBI Eco (choć jest może zbyt mało elegancki jak na mój gust)

 

Co moglibyście polecić w tej kwestii?

 

PS

Do tej pory używałem któregoś Parkera z serii Urban, ale tragicznie zniósł ostatnie dwa lata i z bliżej nieznanych mi przyczyn jest pełny odprysków w przypadkowych miejscach. Zbrzydł bardzo, pomimo że odnosiłem się do niego raczej z szacunkiem... 

Edytowano przez beskurcyja
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Mnie też temat zainteresował. Zwłaszcza jak zobaczyłem to pióro....

Możecie napisać ile warto za to pióro [TWSBI Eco] zapłacić  i gdzie na niego polować?

Podoba mi się czarne ale widzę, że inne kolory też występują. Ideałem był by niebieski, bo bardzo lubię ten kolor.  :D

 

Pozdrawiam.

Edytowano przez moogoom
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak ale jak by coś było że stalówką nie tak to wtedy jest problem. Czas wysyłki też jest inny.

Moim zdaniem nie ma aż takiej różnicy w cenie żeby trzeba było kupować za granicą. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku japońskich piór. Na Ebay ceny są tańsze o połowę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach