Skocz do zawartości

Pióro EF do 80zł


Polecane posty

Jak w temacie poszukuję pióra którym można stawiać możliwie jak najcieńszą linię. Aktualnie jestem początkującym "pisarzem?" - uczę się :)

Pierwsze moje pióro - porażka Zenith Omega kreska za gruba skrzydełka stalówki przerośnięte - brzydal którego po rozjechaniu się stalówki wywaliłem do śmieci po tygodniu łagodnego pisania bez dociskania.
Od roku piszę tanim piórem z eBay'a miałem na PayPalu około 2$ i jak na pióro z kraju ogólnie pojętej tandety Hero 907 (zabudowane metalowe) doszło w jednym kawałki i pisze dobrze ale jak dla mnie za grubo - oczywiście znalazłem i na to rozwiązanie mianowicie piszę stylem grzbietowym ale poszukuję czegoś czym będę mógł pisać (a piszę ładnie ale małe literki) cieniutko. Papier 90g/m2 w zesztach z serii black&blue super smooth więc kartki chłoną atrament szybciutko i pióro po nich płynie więc może być i "drapieżnik".

Zastanawiałem się nad dwoma piórkami:
Pilot Plumix ze stalówką EF
Pilot 78g stalówka F

Na temat drugiego są różne opinie pierwszy jest natomiast typowo szkolnym piórem z plastiku i boje się że zbyt mocne dokręcenie sekcji albo noszenie w torbie je połamie hero 907 jest metalowe i troszkę cięższe a lubię czuć ciężar ale bez skuwki.

maksymalnie jestem w stanie do 100zł wydać. Proszę więc jeżeli znacie takie pióra bo ja jeszcze zbyt mało o wszystkich wiem o odpowiedzi ale propozycje poczekaj odłóż sobie więcej np 120 i kup (...) odpadają

Dziękuję za ewentualną pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lamy Safari EF na pewno znajdzie się poniżej 100PLN. Może za 100PLN będziesz miał to pióro i konwerter.

Lamy al-Star też występuje ze stalówkami EF, normalna cena to 125PLN ale czasem można trafić na wyprzedaż.

 

Moja lepsza połowa ma Lamy al-Star EF, jeśli używa się go codziennie to jest OK, pisze cienko i nie drapie, ale zostawione na tydzień z Sailorem Tokiwa-Matsu potrafi zasychać. Safari ma identyczną sekcję i stalówkę jak al-Star.