ArielN Napisano Wrzesień 20, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2011 No to mamy "A story to tell". Jedziemy: Swoją drogą: mąbla. Czy to nie brzmi dumnie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alveryn Napisano Wrzesień 20, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2011 Dumnie i zgodnie z zasadami. "Mąbla"... To by się po polsku czytało jak... "mombla"? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thay Napisano Wrzesień 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2011 Brrr...! Nie znoszę takich reklam, tak jak nie znoszę brazylijskich oper mydlanych. Innych zresztą też. Żenujące. To juz wolę to: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alveryn Napisano Wrzesień 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2011 (edytowany) "43-facet". I już wiemy, że to pióro przeznaczone jest dla mężczyzn w średnim wieku . Jakże elegancko zasugerowane . Lecimy za ciosem: Nie wiem, może to moje fobie, ale przychodzi mi na myśl sformułowanie "złoty cielec". Te wszystkie VIP-y już naprawdę nie mają co robić. "Mąblą" . Dali "bańkę" na fundację. Drugą pewnie wydali na imprezę. Edytowano Wrzesień 21, 2011 przez Alveryn Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArielN Napisano Wrzesień 21, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2011 Nie ma to jak bańka tu, bańka tam Montblanc buduje spójny wizerunek. Jestem ciekaw ile procent Polaków rozpoznaje markę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thay Napisano Wrzesień 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2011 Wbrew pozoram, wcale nie tak dużo. Z drugiej strony - ile kampanii reklamowych Montblanc przeprowadził ma polskim rynku? A przecież chodzi nie tylko pióra, ale i o całą masę innych produktów sygnowanych logo firmy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArielN Napisano Wrzesień 21, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2011 Wbrew pozoram, wcale nie tak dużo. Z drugiej strony - ile kampanii reklamowych Montblanc przeprowadził ma polskim rynku? A przecież chodzi nie tylko opióra, ale i o całą masę innych produktów sygnowanych logo firmy. Gdybym miał obstawiać, to: niewiele, mało, prawie nikt, niemalże żaden Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArielN Napisano Wrzesień 21, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2011 Powtórzę się (wątek Jakim piórem piszesz?), ale dzięki naszemu koledze (Pan_Q) wpadłem na pomysł nowego hasła dla MB: Mąblą.101% przyjemności Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thay Napisano Wrzesień 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 21, 2011 Gdybym miał obstawiać, to: niewiele, mało, prawie nikt, niemalże żaden No...Nie chciałem być tak dosadny, ale to mniej wiecej miałem na myśli. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.