Jump to content

Wywiad z Nino Marino, CEO firmy Delta


ArielN
 Share

Recommended Posts

ArielN bardzo przepraszam za ten wtręt, ale ja jestem nauczony " wy gawaritie pa ruski ", więc gdybyś mógł dla takich naukowców jak ja skrobnąć parę słów ogólnego tłumaczenia, byłoby to przyjęte z wdzięcznością i na pewno poszerzyło by to nasz horyzont....

nichts fuer ungut...

kłaniając się

Link to comment
Share on other sites

Jasne. Najważniejsze informacje z wywiadu, które warte są przytoczenia:

1. Delta sięgnęła po kolor pomarańczowy, żeby odróżnić się od popularnej czarnej barwy.

2. Delta ubiega się o patent (najprawdopodobniej europejski) na nowy rodzaj stalówki, która ma zachęcić do skorzystania z produktów firmy, osoby dotychczas nieużywające piór wiecznych.

3. Delta Dolce Vita doczekała się już 18 wersji (mowa o różnicach w rozmiarze). Sprzedaż tej linii to kilkanaście tysięcy rocznie.

4. Seria Indigenous People będzie nawiązywać do Hawajczyków (Kanaka Maoli).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...