Skocz do zawartości

Pióro z okazji magisterium z grawerem - do ok.300 zł


Polecane posty

Szanowni,

Rodzina chciałaby mi zafundować dobre pióro w cenie 200-300 z haczykiem zł z grawerem z okazji ukończenia studiów.  Z pióra mam zamiar krozystać okazyjnie, więc ważne jest, żeby, jak pióro, np. przeleży pół roku, było do użycia. Jako, że nie znam się na piórach wiecznych wcale, mimo, że pewnego czasu korzystałam dość często z dość taniego ładnego "srebrnego" pióra parkera na naboje, z którego byłam bardzo zadowolona - choć czasem wydawało mi się, że ma za grubą, mokrą kreskę.

Natomiast teraz, chciałabym wybrać na pewno coś fajnego, o ile to możliwe, w tym przedziale cenowym. Preferuję modele tradycyjne - raczej czarne, smukłe, ewentualnie z jakimiś zdobieniami czy elementami koloru. Absolutnie nie całe białe, ewentualnie metalicznie srebrne.  Raczej na naboje, ewentualnie konwertery? jeśli nie mylę terminologii. Przejrzałam kilka stron w internecie z różnymi modelami piór w różnych cenach i wybrałam 3 klasyczne, które mi się najbardziej podobają. Bardzo proszę Państwa o opinię lub podpowiedź, może coś innego, lepszego, a może nawet tańszego, ale dobrego jakościowego - na co zwrócić uwagę? Z góry dziękuję!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grawer na piórze - to w mojej opinii "wiocha"

 

lepiej, moim zdaniem - znacznie lepiej jest sobie fundnąć tabliczkę...

np.

0_0_productGfx_93e85f464ab7148030b5ea1d8

 

ja ostatnio zakupiłem w "Twoje Pióro" Sheaffer'a dla przyjaciela ze stosowną tabliczką na 50'tkę

i był/jest zachwycony :)

 

Sailora - nie znam

Scheaffer - jest ciężki

Hemi - to jest z w/w moim zdaniem najlepszy wybór

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze przedmówca - najlepsze byłoby Platinum 3776, z tym że budżet byłby przekroczony o 100% (cena około 620pln). Ale to jedyne pióro, które powinno po pół roku nieużywania wystartowac bez namysłu.