vit Napisano Luty 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 16, 2012 Witam, w nawiązaniu do moich przygód z nowym Sheafferem opisanych tu informuję, iż problem "się rozwiązał". Skorzystałem z zaproszenia Krzysztofa i wybrałem się na wycieczkę do siedziby firmy INAHON. Sprawa załatwiona bezproblemowo. Wadliwa skuwka wymieniona na nową. I co najważniejsze - nie musiałem udawać, że nie jestem garbaty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArielN Napisano Luty 17, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2012 I bardzo dobrze Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jwrzask Napisano Luty 17, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2012 Forum pomogło, bo aż sklep się zainteresował. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vit Napisano Luty 17, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2012 Forum pomogło, bo aż sklep się zainteresował. Nie sądzę by forum musiało pomagać. W rozmowie z Krzysztofem, jeszcze przed wrzuceniem informacji o problemie na forum, nie przypominam sobie postawy niechętnej do dyskusji o problemie. O moim przypadku napisałem dlatego, że wspomnienia ze współpracy z Prelude-m made in USA były odmienne niż z Intesity Made in China. Mam nadzieję, że producent i dystrybutor powalczą o jakość sprzedawanych sprzętów piszących, a klient bedzie znał drogę postępowania, jeżeli coś bedzie nie tak. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.