Gość ozzie89 Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 Jak są realizowane w Polsce naprawy serwisowe? Jest jakiś oficjalny serwis Visconti? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mag22 Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 Ano coś tam jest, jak podaje strona Viscontiego--> http://visconti.it/en/worldwide/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 (edytowany) Niestety po kontakcie z nimi wynika, iż pióro nie jest objęte gwarancją, ponieważ jest już niedostępne w sklepach oficjalnej dystrybucji (co nie do końca jest prawdą bo w polsce choćby sklep-scryba.pl ma takie pióro dostępne, a pewnie nie jest wyjątkiem). Co więcej jest to edycja limitowana na cały świat więc niema co się dziwić iż przestaje być dostępne w sklepach. Napisali, że ewentualnie jeśli problem nie zniknie mogę skorzystać z płatnej naprawy i to we Włoszech. Taka oto prestiżowa marka Visconti. A czytałem o gwarancji dożywotniej... Edytowano Maj 15, 2015 przez ozzie89 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 czy pelikan 4001 to mało lejący atrament? chcę go wypróbować dla pewności. Czy może lepiej Prker Quink lub Waterman? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ObSztetke Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 Pióro może się tak zachowywać kiedy rozszczelni się nabój/konwerter ew. ich połączenie np. pęknięty kołnierz naboju. Wtedy powietrze dostaje się z tyłu układu i leje. Sprawdź dokładnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lepki Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 Tylko, że to nie jest pióro na naboje, więc to musi być trochę inny problem.Co do reklamacji to tłumaczenie, że skoro coś już nie jest w sprzedaży to gwarancja nie działa czyni ze sprzedawcy idiotę. Gwarancja obowiązuje tyle na ile została wystawiona i już. Ewidentnie chcą kolegę nabić w balona. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ObSztetke Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 Tylko, że to nie jest pióro na naboje, więc to musi być trochę inny problem.Co do reklamacji to tłumaczenie, że skoro coś już nie jest w sprzedaży to gwarancja nie działa czyni ze sprzedawcy idiotę. Gwarancja obowiązuje tyle na ile została wystawiona i już. Ewidentnie chcą kolegę nabić w balona. Nie ważne czy na naboje, tłoczek czy jeszcze inny system. Chodzi o żeby sprawdzić, czy jest szczelny i powietrza nie zaciąga od strony systemu zasilania, jaki by on nie był. Co do gwarancji pełna zgoda. Szanująca się firma, a co dopiero aspirująca do miana prestiżowej, nie powinna prowadzić takiej polityki. Popularne i tanie TWSBI mogłoby ich sporo nauczyć w tym zakresie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 system może mieć nieszczelności, zwłaszcza że nie jestem specjalnie z niego zadowolony, nie pobiera tak dużo atramentu jak bym chciał, nawet jeśli to normalne, opróżnianie jest kłopotliwe, zawsze coś zostaje, na pewno nie jest to pióro do zabawy atramentami. A serwis ostatecznie zgodził się wziąć na siebie naprawę jeśli problem nie ustanie z innym atramentem, wypróbowałem z Pelikanem 4001 i jakiejś poprawy nie zauważyłem. Choć trudniej dostrzec na niebieskim niż na brązowym lanie pióra. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lepki Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 Kupiłeś to pióro jako nowe? Masz kartę gwarancyjną? Szukałem na stronie visconti informacji na temat okresu gwarancyjnego, ale nic nie znalazłem. Albo jest to dobrze schowane albo nie raczą takimi informacjami... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 Kupiłem jako nowe, mam kartę gwarancyjną (tzn certyfikat z danymi pióra) oraz cały komplet. Generalnie zwracam honor serwisowi bo zgodził się na darmową naprawę jak im przesłałem link do sklepu gdzie pióro jest ciągle do kupienia. Znalazłem na amerykańskim serwisie że gwarancja jest od 2 lat do lifetime (dożywotniej), ale mnie poinformowano że dożywotnia obowiązywał kiedyś no i dotyczyła tylko pierwszego właściciela pióra. Wszystko to wygląda jakoś nie tak jak powinno. W każdym razie będę wysyłał pióro do serwisu w poniedziałek. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Maj 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2015 Nie wiem, czy coś się zmieniło, ale obowiązek gwarancyjny wobec Ciebie ma sprzedawca wg mojej wiedzy. Czasem może dojść do nietypowej sytuacji, że serwis odmówi naprawy bezpłatnej w czasie trwania odpowiedzialności sprzedawcy za sprzedaną rzecz (2 lata), ale konsekwencje takiej odmowy spadają na sprzedawcę, jeśli wada nie jest z winy klienta. Wtedy on musi albo naprawić na swój koszt, albo zwrócić pieniądze. Prawo w tej kwestii jest dla handlowców bardzo ciężkie. W praktyce daje dwa lata odpowiedzialności, ale na linii sprzedawca - kupujący. Może coś się zmieniło, ale jeśli tak to na gorsze dla sprzedawców. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Maj 16, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 16, 2015 Takie postawienie sprawy nie jest za bardzo korzystne ani dla sprzedawcy ani dla kupującego, w zasadzie skoro gwarancja jest na wady fabryczne to spowodował je producent, a teraz zrzuca się odpowiedzialność na sprzedawce. Dodatkowo ten chcąc ponieść maksymalnie niskie koszty nie musi korzystać z autoryzowanego serwisu co przy produkcie wartym kilka tys zł jest dość niebezpieczne. Pióro powinno być serwisowane przez producenta i to w jego serwisie, oczywiście na podstawie dowodu zakupu (bądź jakiegokolwiek potwierdzenia daty zakupu) i powiedzmy przez 2 lata (lub tyle ile sobie ustali producent). Co innego rękojmia czyli niezgodność towaru z umową, ta też obowiązuje przez 2 lata zgodnie z polskimi przepisami (i UE), ale to już inna kwestia i trudno ją przyrównywać gwarancji. Moim zdaniem naprawy gwarancyjne nie powinny być uznawane na podstawie rękojmi a jedynie faktycznie niezgodności z umową, więc nie uszkodzenia po dostarczeniu zgodnego z umową towaru, za to powinien odpowiadać ten który się do wady przyczynił, a więc producent. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Maj 16, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 16, 2015 Piszesz o zdrowym rozsądku, a prawo swoje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Maj 18, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 18, 2015 (edytowany) Może kiedyś w końcu będzie normalnie a jutro wysyłam piór do serwisu, jak wróci napiszę jak efekty. Edytowano Maj 18, 2015 przez ozzie89 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Czerwiec 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2015 Pióro w końcu wróciło, objechało pół europy W polskim serwisie trochę poprawili układ stalówki, nie ciekło ale leciutko drapało, zdecydowaliśmy o wysyłce do Włoch, wprost do producenta, tam trochę poleżało, aż się zastanawiałem czy do mnie wróci. Ostatecznie jednak udało się, wróciło, pięknie wypolerowało, choć było nowe to teraz wygląda o niebo lepiej, jednak srebro trochę się starzeje z biegiem czasu. A efekty piśmiennicze załączam na zdjęciu, pióro pisze cienko i gładko jak należy, nie jest może suche, nadal chwile schnie, ale już nie przebija i nie leje, mi to pasuje bo wolę aby pisało ciemniej. Co do systemu napełniania, nadal nie zapełnia pióra do końca, trzymam je chwile dłużej podczas napełnienia i stan jest zadowalający, taki urok tego systemu i trzeba się przyzwyczaić, nie jest to raczej idealne pióro do szybkiej zmiany atramentów więc testy kolorków nie wchodzą w grę. Tak więc serwis ocenić mogę na 4, zachowali się w porządku, naprawa bezpłatna, jedynie długi czas oczekiwania. Dziękuję też za wszystkie porady! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Czerwiec 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2015 Wszystko dobre, co się dobrze kończy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mac.kozinsky Napisano Czerwiec 30, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 30, 2015 A jak została opisana naprawa? Dostałeś jakieś info z serwisu we Włoszech? Co poprawiali z tym przepływem? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Czerwiec 30, 2015 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 30, 2015 szczerze, to nie. Ani kartki... faktycznie to dość dziwne, ale nawet nie pomyślałem, jak sprawdziłem że pisze jak należy to uznałem że wszystko w porządku. Prawdopodobnie polski serwis nie wie, a z Włoch już raczej informacji nie wyciągnę. Początkowo polski serwis miał spróbować lekko siłować stalówkę, ale odpuściliśmy i jednak zapadła decyzja o wysyłce do serwisu we Włoszech. Na stalówce niema śladów niczego. Zastanawiałem się nawet czy stalówka nie została całkowicie wymieniona na nową. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zyros888 Napisano Lipiec 1, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 1, 2015 Czy klips i ten przycisk od systemu napełniania są również ze srebra? Z. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mac.kozinsky Napisano Lipiec 1, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 1, 2015 OK. Jeśli naprawę "zlecał" polski dystrybutor i do niego wróciło najpierw pióro to mogą mieć jakiś opis. A właściwie to... powinni? Jak Ci się będzie chciało dopytać to będę wdzięczny za info. Długiego i bezproblemowego użytkowania pióra! Pzdr Mac Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Lipiec 1, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 1, 2015 (edytowany) Zaraz do nich piszę, może coś się dowiem. Edytowano Lipiec 1, 2015 przez ozzie89 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz888 Napisano Lipiec 2, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2015 Fajnie, że w końcu jest jak należy i że jesteś zadowolony z pióra Niemniej szczerze gratuluję bo pióro piękne, a na pióro ze stalówką Dreamtouch jestem ostatnio chory - pisze mi się nimi doskonale (chociaż preferuję od M w górę). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ozzie89 Napisano Lipiec 6, 2015 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2015 Odpowiedzi nie uzyskałem, jednak dziękuję za wszystkie pomocne słowa, pióro jest piekne i każdemu kto rozgląda się za czymś ciekawym mogę polecić w 100%! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.