zapp12345 Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Witajcie, czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć jak wygląda teraz reklamowanie Watermana? Nie mogę znaleźć w internecie żadnych konkretnych informacji na temat serwisu w Polsce (strona z serwisem w Manieczkach chyba już nieaktywna). Jeśli chodzi o sam problem z piórem to mam je niecały miesiąc i w sumie od początku nie pisze do końca tak jak powinno. Pisząc prawą ręką jeśli przekręcimy pióro tak jakby "do siebie" (bardziej na lewą stronę stalówki, patrząc od góry) to wszystko jest w porządku, ale jeśli pióro nie jest obrócone (powierzchnia stalówki tak jakby równolegle do kartki), lub jest obrócone tak, że piszemy bardziej prawą stroną, to niestety przerywa i często w ogóle nie łapie. Jest tak zarówno na oryginalnym naboju Watermana, jak i na mniejszym herlitz, które miałem. Rozumiem, że nie powinno tak być? Stare, tańsze pióro pisze bardzo dobrze niezależnie od obrotu stalówki, a to jest w sumie moje pierwsze "markowe" pióro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter22 Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Trzeba wysłać do Newell-Rubbermaid. Ale szczerze powiedziawszy, to nigdy nie reklamowałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafzi Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Ja bym złożył reklamację w sklepie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapp12345 Posted January 23, 2015 Author Report Share Posted January 23, 2015 Przez sklep zawsze dłużej i musiałbym pewnie wysyłać samemu, a tak albo gdzieś oddam, albo przyślą kuriera. Napisałem przez formularz kontaktowy na waterman.com, mam nadzieję, że podadzą namiary na serwis. Telefon do Newell-Rubbermaid w Manieczkach widnieje widzę w internecie, spróbuję zadzwonić też tam, dzięki piter22. Po prostu nie jestem pewien czy ta siedziba nadal istnieje, bo nie ma żadnej strony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafzi Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Z tego co wiem, sklep ma 14 dni na załatwienie sprawy, o ile powołamy się na niezgodność towaru z umową zamiast na gwarancję. Czasem warto z tego prawa skorzystać bo może mieć lepsze warunki niż umowa gwarancyjna. Ale to tylko tak informacyjnie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Resinus Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Ja korzystałem z serwisu w Poznaniu. Sprawa jest dość prosta. Trzeba napisać maila na adres SAS.Poland@newellco.com. Mailem zwrotnym dostaniesz formularz do wypełnienia oraz numer płatnika dla kuriera - dzięki temu wysyłasz pióro na koszt serwisu. A dalej, to już w zależności od przypadku, Moja sytuacja była dość prosta - chciałem wymienić stalówkę na cieńsza w moim Perspective. Co ciekawe, nie wiem czy dobrze zrozumiałem pana przez telefon, ale wygląda na to, że wszystkie naprawy dokonywane są we Francji. Biuro w Poznaniu jest tylko... pośrednikiem. Ja jednak byłem zadowolony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapp12345 Posted January 26, 2015 Author Report Share Posted January 26, 2015 Dzięki, rzeczywiście serwis jest w poznaniu i mam już z nim kontakt. Czy pióro wysyła się z nabojem w środku? (tzn. czy to nie szkodzi w niczym albo coś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.