Jump to content

Serwis Waterman - "recenzja"


malwes
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie,

W nawiązaniu do mojego wątku o bardzo grubo piszącej F-ce w Waterman Expert, chciałam zdać relację z przygód (czy też braku przygód :)) serwisowych.

Pióro było na gwarancji. Miałam dokumenty gwarancyjne. Nie miałam paragonu (gdzieś jest, tylko GDZIE? :ph34r:). Zgodnie z Waszą radą postanowiłam sobie skrócić drogę i nie reklamowałam przez sprzedawcę tylko napisałam maila bezpośrednio do serwisu:

Newell Rubbermaid

Office Product SAS Dept.

Manieczki

ul. Wybickiego 2

63-112 Brodnica

Tel: 61 281 42 00

Po dwóch dniach (pierwsze to było Święto) odpisał mi bardzo miły Pan Daniel. Polecił mi

- wysłać pióro kurierem, podał mi numer klienta (czyli ich) na którego koszt powinnam przekazać pióro kurierowi

- wysłać pióro nie w firmowym opakowaniu (ja miałam duży zestaw z atramentem więc pudełko ogromne) tylko w dowolnym, małym, solidnym opakowaniu (użyłam plastikowego etui po długopisie parkera)

- co ważne, załączyć nie oryginały, ale kopie karty gwarancyjnej. Nie miałam paragonu ale akurat Waterman uznaje albo podstemplowaną kartę gwarancyjną (nie musi być paragon) albo poragon/fakturę (niekoniecznie z kartą gwarancyjną). W każdym razie ja załączyłam kopię karty, wyciąg z banku elektronicznego z przelewu za pióro i wydruk z aukcji allegro na której kupowałam. Chyba aż tyle nie było potrzebne ale wolałam uniknąć wątpliwości.

- dostałam mailem Excela w którym opisuje się krótko problem, podaje swój adres zwrotny i kontaktowy, telefon itp i ten wydruk też załączyłam

- po niespełna 10 dniach piórko kurier do mnie z powrotem przyniósł, równie solidnie zapakowane, z wymienioną stalówką, z dokumentami co zostało wykonane (czyli ta wymiana), z dodatkowym tłoczkiem i nabojem. Zgodnie z moją prośbą stalówka była testowana (było widać kropeczki atramentu) choć pióro wróciło nienabite.

Także, jak na razie - mogę serwis bardzo pochwalić.

Malwes

PS.

Teraz czekam na efekty reklamacji FC. Tu serwis też zareagował błyskawicznie, i po pióro sami wysłali kuriera, umówili go ze mną na godzinę i faktycznie przybył w tym czasie, ale na razie efektów nie ma, muszę się chyba przypomnieć.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ArielN,

Oczywiście, mogę pokazać Excela tylko pokombinuję jak go wkleić, żeby było dobrze. To bardzo prosty Excel, generalnie tabeka z miejscem na wpisanie danych i uzasadnienia i dokumentów jakie się załącza.

Imię i nazwisko

Adres mailowy

Adres korespondencyjny

Lista załączonych dokumentów (samemu się wypełnia)

Opis usterki i o co wnioskujemy

To w zasadzie wszystko.To co od siebie mogę dodać, że bardzo pomaga załączenie próbek pisma. W FC też to był chyba "główny dowód" - porównanie do tego jak piszą inne pióra.

Edited by malwes
Link to comment
Share on other sites

Witam,

malwes:

To naprawdę super, że serwis się sprawdził w 100% w Twoim przypadku. U mnie - jak pisałem w innym wątku (pióro naprawiane 5 razy) - bywało różnie.

Podsumowując - traktując Watermana całościowo - należy się duży plus za pozytywne zakończenie sprawy (z serwisem globalnym) z malutkim minusikiem (za "milczenie" serwisu lokalnego) - ale to umowmy się, że zrzucamy na karb zimy, śniegu, itd. :).

Pozdrawiam

Tomek

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...