cameleon Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Witam jestem całkowicie nieobyty z piórami i moje pióra to były 2 piora noname i jakiś szajs od tetisa.Nie wiem co wybrać. Nie znam się. Proszę o pomoc was jako doświadczonych ludzi.Chciałbym pioro niedrogie do 50 zł cienkopiszące i dobrze układające się w ręce. A i solidne poprzednie się zlamaly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cameleon Posted November 7, 2014 Author Report Share Posted November 7, 2014 Dodam tylko że rozważam Pilota Plumixa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zutka Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Pilot Plumix to pióro do kaligrafii. Na początek wybierz coś bardziej uniwersalnego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinEck Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Pilot 78 g stalówka F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cameleon Posted November 7, 2014 Author Report Share Posted November 7, 2014 Uniwersalnego powiadasz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cameleon Posted November 7, 2014 Author Report Share Posted November 7, 2014 Marcin, masz może próbkę pisma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cameleon Posted November 7, 2014 Author Report Share Posted November 7, 2014 (edited) Witam jestem całkowicie nieobyty z piórami i moje pióra to były 2 piora noname i jakiś szajs od tetisa. Nie wiem co wybrać. Nie znam się. Proszę o pomoc was jako doświadczonych ludzi. Chciałbym pioro niedrogie do 50 zł cienko piszące i dobrze układające się w ręce. A i solidne poprzednie się zlamaly. do codziennego użytkowania i na naboje uniwersalne* Edited November 7, 2014 by cameleon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...