Jump to content

Nowe pióro wieczne

Recommended Posts

Witam jestem całkowicie nieobyty z piórami i moje pióra to były 2 piora noname i jakiś szajs od tetisa.
Nie wiem co wybrać. Nie znam się. Proszę o pomoc was jako doświadczonych ludzi.
Chciałbym pioro niedrogie do 50 zł cienkopiszące i dobrze układające się w ręce. A i solidne poprzednie się zlamaly.

Witam jestem całkowicie nieobyty z piórami i moje pióra to były 2 piora noname i jakiś szajs od tetisa.

Nie wiem co wybrać. Nie znam się. Proszę o pomoc was jako doświadczonych ludzi.

Chciałbym pioro niedrogie do 50 zł

cienko piszące i dobrze układające się w ręce. A i solidne poprzednie się zlamaly.

do codziennego użytkowania i na naboje uniwersalne* Edited by cameleon

Poza tym jest tyle ciekawych,dobrze piszących piór, że naprawdę nie trzeba eksperymentować z Plumixem. Z tańszych pióra mam Duke'a (M) i Baoera (EF) - piszę nimi na co dzień i sprawdzają się bardzo dobrze. Na forum dużo dobrego napisano o wspomnianym już Pilocie 78G. Mój ostatni nabytek - Sheaffer VMF to też przyjemne w pisaniu pióro. Może określ, jakie pióra lubisz - metalowe, plastikowe, duże, małe? Bo pojęcie "dobrze układać się w ręce" jest zbyt ogólne.

Plumixa możesz sobie spokojnie kupić. Stalka E sprawdza się bardzo dobrze w normalnym użytkowaniu i choć to pióro do kaligrafii to spokojnie można go używać na codzień. Nawet powiem, że jest to zaleta gdyż wplyw ściętej końcówki jest ledwo widoczny i tak naprawde to dodaje uroku napisanemu tekstowi. EF troche drapie i jest jak dla mnie za cieńkie do codziennego użytkowania.

Plumix ze stalką Ę :hmm1: to dobry wybór i jak się Tobie podoba to kupuj.

Edited by kerad