Skocz do zawartości

Pióro na prezent, podziękowanie za pracę, sam do końca nie wiem za co...


Asmodeusz

Polecane posty

Sporo czasu nie zaglądałem na forum, wczoraj wróciłem, poczytałem trochę, naskrobałem czym aktualnie piszę, a w nocy wpadłem na pewien pomysł.

Jestem nauczycielem utrzymującym się z korepetycji. Zazwyczaj pod koniec czerwca kupowałem najsympatyczniejszemu uczniowi jakiś drobiazg, prezent. Zamykało się to w kwocie od kilkunastu do stu pln. W tym roku przygotowuję do matury kogoś wyjątkowego. Osoba skromna, sympatyczna, wspaniale się z nią pracuje.

A teraz do sedna:

Platinum Kanazawa-Haku Pióro Wieczne Maki-e Mt. Fuji

Upatrzyłem je sobie w BuyLux.pl.

Stalówka raczej M niż F.

Atrament w kolorze klasycznym, niebieski lub czarny, pewnie przyda się na studiach.

Pióro z konwerterem, kilkoma nabojami i atramentem dostanie podczas ostatniego spotkania przed maturą.

 

A teraz najważniejsze pytanie: czy to dobry wybór?

Z jednej strony sporo kosztuje, ale sam piszę trochę Platinum i wiem że wstydu nie będzie. Może macie jakieś sugestie? Może jakieś inne pióro, byle nie dużo droższe. Szukałem trochę z nastawieniem, że wydam nie więcej niż 500 zł. Tu wyszło drożej.

Jeśli nic niespodziewanego się nie stanie to pióro trafi w ręce dziewczyny o raczej drobnej dłoni. Nie mam pojęcia czy wcześniej pisała piórem. Chciałbym, aby dostała coś z jednej strony bardzo przydatnego, a z drugiej... może też polubi pisanie piórami i za kilka lat trafi na to forum?

Czekam na podpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach