Skocz do zawartości

Prośba o wycene zestawu Cartier


cartier123

Polecane posty

Cześć,

 

Jestem nowy na forum i potrzebuję fachowej pomocy przy wycenie pióra oraz długopisu. Nie znam się kompletnie na tego typu rzeczach, więc uznałem że osoby zainteresowane będą wiedzieć najwięcej.

Zestaw składa się z długopisu i pióra. Oba są identyczne co widać na zdjęciach. Wygrawerowane mają numer, który przynależy do edycji 1847 sztuk. Pokryte są prawdopodobnie białym złotego o próbie 18K z tego co widnieje na stalówce. Korpus jest wykonany z ciemnego brązowego drewna. O więcej informacji proszę pytać. Każda próba wyceny jest dla mnie istotna. 

 

Dziękuję z góry za Waszą pomoc :)

 

tuRuZP.jpg

 

 

Yi3mK6.jpg

 

xvubow.jpg

 

 

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być i dużo niższa ;) Zauważ, że kolega podał link do aukcji nowego pióra wystawionego na kup teraz, może tam wisieć i 10 lat i może się nie trafić nikt kto za tyle kupi. Szczerze mówiąc, myślę że będzie trudno spieniężyć taki zestaw nawet za dużo mniejszą kwotę. Powód jest dość prosty, nie jest to jakieś poszukiwane pióro, wiodąca w tym segmencie marka, ot dość zwykłe, ale bardzo drogie pióro firmy jubilerskiej ;) Powodzenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla podkreślenia słów przedmówców - sprzedawałem kiedyś pióro Montblanc 146 (znane, lubiane, poszukiwane, ale używane) i dostałem za nie jakieś 700 zł. Sprzedawałem też długopis tej marki i Alledrogowicze byli skłonni zapłacić za niego niecałe 200. Taka skala rozbieżności jest mniej więcej między piórem i długopisem z rynku wtórnego.

 

Twoje pisadełka również klasyfikować należy jako używane, więc cena będzie sporo niższa, niż ta wskazana przez @Inahona. Do tego Cartier nie skupia się na produkcji piór, więc jego produkty nie są specjalnie poszukiwane (IMHO, to takie droższe Cerruti czy inny Pierre Cardin).