martini Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Witam, proszę o pomoc w pilnym ustaleniu co to za pióro rosyjskie z ołówkiem, czy to Leningrad? Czy ma jakąś wartość? Jeśli to nie ten wątek to przepraszam.. mam nadzieję, że coś widać na zdjęciach. Nie znam się na piórach dlatego proszę o pomoc.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alveryn Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Ma jakąś wartość. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Na tych zdjęciach nic nie widać. Wrzuć jakieś przybliżenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martini Posted September 11, 2014 Author Report Share Posted September 11, 2014 chodzi mi o pióro z tego ogłoszenia, czy jest warte ceny? http://olx.pl/oferta/rosyjskie-pioro-z-olowkiem-w-futerale-komplet-1954r-CID767-ID6LKrt.html#7699e1e5cd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romii Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Cytat z ogłoszenia: "Witam, mam do sprzedania Ołówek wraz z Piórem produkcji Rosyjskiej.Wszystko jest w oryginalnym futerale, w raz z kartą Oryginalności. Pióro posiada prostą stalówkę, a Ołówek oryginalny Rysik.Bez kontaktu poprzez email, tel nie odbieram." ? No to jak można to kupić? Chyba za stary jestem albo się pogubiłem. Wyjaśni mi ktoś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martini Posted September 11, 2014 Author Report Share Posted September 11, 2014 Hmm..nie wiem ale chciałabym wiedzieć jakie to pióro? Ktoś zna rosyjski jezyk w dobie zalewającej angielszczyzny? Bo ja nie.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...