Skocz do zawartości

Pióro na prezent do 2000 zł


Polecane posty

Szukam porady. Zbliża się moja dziesiąta rocznica ślubu, postanowiłem więc sprawić prezent mojej małżonce. Zawsze marzyła o piórze, to marzenie chciałbym spełnić. Niestety, przyznaję nie znam się za bardzo na obecnie dostępnym asortymencie. Mam do wydania maksymalnie 2000 zł. Chciałbym aby pióro miało charakter klasyczny, ulubiony kolor małżonki to czerń, mogą być złote wykończenia. Jaki model doradzilibyście?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aurora 88 Small

 

Caran d'Ache Leman

 

ST Dupont Liberte

 

Nakaya Aka - Tamenuri

 

Omas 360

 

Omas Arte Italiana Rose Gold

 

Platinum 3776

 

Nie mam nic wspólnego ze sklepami, do których linki zamieściłem. W obydwu coś kiedyś kupiłem i jestem więcej niz zadowolony z obsługi. Niemniej jestem przekonany, że na upartego znajdziesz te pióra w Polsce.

 

Jeśli chcesz kupić coś naprawdę wyjątkowego polecam kontakt z Fredem Faggionatto, robi piękne pióra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aurora 88 Small

 

Caran d'Ache Leman

 

ST Dupont Liberte

 

Nakaya Aka - Tamenuri

 

Omas 360

 

Omas Arte Italiana Rose Gold

 

Platinum 3776

 

Nie mam nic wspólnego ze sklepami, do których linki zamieściłem. W obydwu coś kiedyś kupiłem i jestem więcej niz zadowolony z obsługi. Niemniej jestem przekonany, że na upartego znajdziesz te pióra w Polsce.

 

Jeśli chcesz kupić coś naprawdę wyjątkowego polecam kontakt z Fredem Faggionatto, robi piękne pióra.

Z Holendrami bym uważał, jeżeli chcesz mieć ten prezezent na czas. Pierwsza część mojego zamówienia przyszła po miesiącu, a już mija drugi miesiąc, a ja ciągle czekam na ostatni przedmiot. Mają na stronie, ale czy w magazynie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ma to być klasyka w połączeniu z kolorem czarnym i złotymi dodatkami, to proponowałbym Aurorę D12-N:

 

Aurora%20Talentum%20Black%20GT%20%28gold